Contact Center Specialist
| Angajator: | Totogaming Romania |
| Domeniu: |
|
| Tip job: | full-time |
| Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
| Orase: |
|
| Actualizat la: | 11-11-2025 |
| Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
At Totogaming, our purpose is to reshape industry standards and create forward-thinking entertainment where safety, innovation, and responsibility come first. Here, every experience is designed to give players confidence, freedom of choice, and the thrill of discovering their own champion within.
But this spirit isn’t only for our players. It lives in us, the people of Totogaming. Every day, we work with a championship mindset, striving for excellence, pushing boundaries, and inspiring each other to grow. We believe that fair play, bold ideas, and teamwork are what turn ordinary challenges into extraordinary victories.
Our vision is clear: to be the leader in iGaming by setting new standards in safety, performance, and user experience. And we know that this future will be built not just on technology, but on people who are driven and passionate about making a difference.
By joining Totogaming, you unlock your potential and awaken your Champion’s DNA. Here, your ambitions are fueled, your voice matters, and your passion transforms into impact.
Totogaming: Champions' Decision.
Cerinte
• Abilități excelente de comunicare, atât verbale dar mai ales în scris;
• Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze, atat scris, cat si verbal;
• Fluent în limba română, cu precădere în gramatica limbii române;
• Capacitatea de a lucra fără supraveghere (abilitatea de a prioritiza, planifica, executa și de stăpânire de sine);
• Atitudine pozitivă, calmă și răbdătoare, capacitatea de a lucra eficient sub presiune;
• Capacitate de organizare, flexibilitate și adaptabilitate la un climat de muncă dinamic.
Responsabilitati
• Abilitatea de a asista eficient clienții fără supraveghere, folosind simultan toate metodele de comunicare disponibile (chat, e-mail, telefon), cu scopul de a rezolva în mod proactiv orice solicitări legate de jocuri, mize, tranzacții financiare și alte produse sau servicii oferite de către companie;
• Abilitatea de a interpreta precis solicitarea clientului, prin întrebări specifice, adresate într-un mod amabil și profesionist, și de a oferi soluții rapide și corecte;
• Colectarea eficientă a feedback-ului cu privire la produsele și serviciile TotoGaming.ro, prin contactarea proactivă a clienților, folosing toate mijloacele de comunicare disponibile;
• Oferirea unui nivel ridicat de asistență atât clienților, cât și colegilor, participând activ la coeziunea echipei;
• Atingerea unui nivel ridicat de performanță în prestarea serviciilor, prin atingerea indicilor de performanță;
• Identificarea și raportarea defecțiunilor și a întreruperilor de servicii către departamentele abilitate;
• Cunoașterea și respectarea regulilor și instrucțiunilor din cadrul Regulamentului Intern RIVOGTG;
• Alte îndatoriri comunicate de către managementul superior.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Tichete de masa
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
|---|---|
![]() |
Specialisti Accounts Payable sau General Ledger
Hybrid |
![]() |
Customer Support Specialist – Italiană | București
BUCURESTI, |
![]() |
Tech Support Specialist with English (Rotational shifts) - hybrid
Hybrid |
| Vezi job-uri similare ( 128 ) | |


