VOIS România, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul IT&C, deschide un nou birou în Iași
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
|---|---|
![]() |
Contabil/ Economist
1200 RON NET / luna
|
![]() |
Contabil junior/Junior Accountant/Economist
3500 - 4500 RON NET / luna
|
![]() |
Contabil
BUCURESTI, |
| Vezi job-uri similare ( 42 ) | |
Contabil/ Economist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vulpoi - Toader Management active.Vezi toate job-urile Contabil/ Economist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
| Angajator: | Vulpoi - Toader Management |
| Domeniu: |
|
| Tip job: | full-time |
| Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
| Orase: |
|
| Actualizat la: | 24-10-2025 |
| Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
VTM este o companie înfiintata in Mai 2004 si al carei portofoliu contine clienti din domenii de activitate diverse precum industria petrolului, servicii de consultanta IT, telefonie mobila, industria de constructii, comertul cu bijuterii, sectorul cinematografic si sectorul imobiliar.
VTM isi concentreaza activitatea pe urmatoarele tipuri de servicii: servicii de procesare si contabilitate, servicii referitoare la gestiunea resurselor umane, instruirea personalului, servicii de consultanta fiscala si financiara si servicii de reprezentare, servicii de administrare si management, cursuri de contabilitate si raportare conform IAS, translatari si implementari, ghidarea in alegerea programului financiar sau de contabilitate care corespunde cel mai bine specificului întreprinderii.
Doua dintre cele mai valoroase atu-uri ale societatii noastre, intr-un domeniu cu o concurenta foarte dezvoltata si cu cerere in crestere, asa cum este domeniul financiar, sunt abordarea profesionala si grija fata de clientii cu care ne desfasuram activitatea.
Dorinta noastra este de a convinge clientii prin profesionalismul nostru, ca serviciile de contabilitate si resurse umane nu sunt doar instrumente obligatorii cerute de legislatie, ci sunt instrumente financiare, respectiv genereaza un mediu de informare care, aplicat eficient, duc la economisirea de timp si resurse.
Echipa noastra este formata din oameni tineri, cu un nivel profesional ridicat, determinati sa avanseze si sa performeze in activitatea de zi cu zi, astfel incat sa poata raspunde solicitarilor clientilor.
Cerinte
Recrutam pentru unul dintre clientii nostri - companie ce activeaza in domeniul imobiliare si inchiriere bunuri imobiliare proprii cu sediul in Calea Floreasca
Cerinte:
studii medii/superioare
experienta in domeniu financiar contabil minim 2-3 ani;
abilitati de comunicare, organizare, planificare si rezistenta la stress;
cunostinte︎ bune de operare PC;
capacitate de a lucra in echipa;
seriozitate, adaptabilitate, initiativa, atentie la detalii;
cunoasterea SAP - reprezinta un avantaj.
Responsabilitati
primeste, verifica si inregistreza documentele primare: facturi furnizori, documente banca si casa, deconturi; intocmeste, inregistreaza si verifica facturi clienti;
efectueaza︂ plati in lei si valuta prin banca si casa ,
intocmeste si verifica declaratiile TVA (D300, D394)
analizeaza termenele de plata/incasare pentru furnizori/clienti si verifica situatia facturilor neachitate;
completează registrele contabile;
verifica si regleaza componenta soldurilor conturilor pe care efectueaza inregistrari;
supravegheaza arhivarea documentelor cu care lucreaza, conform atributiilor.
Alte informatii
contract perioada nedeterminata de timp;
locatie centrala;
tichete de masa;
prime de Craciun, Paste,
echipa stabila


