Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
|---|---|
![]() |
Specialist HR – Brănești
BUCURESTI, Branesti, Ilfov, |
![]() |
HR Admin Specialist - det. 24 luni (f/m)
BUCURESTI, |
![]() |
Talent Attraction Specialist (1–2 Years Experience)
Aplica fara CV
|
| Vezi job-uri similare ( 47 ) | |
Specialist HR – Brănești
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Specialist HR – Brănești active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
| Angajator: | ABC Human Capital |
| Domeniu: |
|
| Tip job: | full-time |
| Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
| Orase: |
|
| Actualizat la: | 24-10-2025 |
| Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Candidatul ideal:
–Studii superioare finalizate, preferabil în psihologie, resurse umane sau domenii conexe;
–Minimum 2 ani experiență în domeniul resurselor umane
–Cunoștințe solide de legislația muncii, Revisal, precum și bune practici în HR;
–Cunoștințe avansate de Microsoft Office (în special Excel);
–Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat.
Responsabilitati
Responsabilități principale:
1. Recrutare și selecție:
– Identificarea nevoilor de personal
– Publicarea anunțurilor și selecția CV-urilor.
– Organizarea și participarea la interviuri.
– Verificarea documentelor de calificare (autorizații, atestări profesionale).
2. Administrare personal si salarizare:
– Întocmirea contractelor de muncă, actelor adiționale și deciziilor administrative.
– Gestionarea dosarelor de personal și a pontajelor.
– Operarea în Revisal și menținerea relației cu autoritățile (ITM, AJOFM)
– Centralizarea concediilor și deplasărilor
– Emiterea adeverințelor necesare angajaților.
– Propuneri pentru retenția și motivarea angajaților.
Alte informatii
Beneficii:
–Asigurarea transportului
–Mediu de lucru profesionist
–Asigurare medicală
–Prime de sărbători
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala


