VOIS România, unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul IT&C, deschide un nou birou în Iași
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
|---|---|
![]() |
Technical Support Engineer – VoIP/Networking
Hybrid |
![]() |
Technical Service Advisor with Spanish
Aplica fara CV
|
![]() |
Databricks Platform Administrator, Data Engineering
Hybrid |
| Vezi job-uri similare ( 356 ) | |
Technical Support Engineer – VoIP/Networking
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Technical Support Engineer – VoIP/Networking active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
| Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
| Domeniu: |
|
| Tip job: | full-time |
| Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
| Orase: |
|
| Actualizat la: | 16-09-2025 |
| Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
- Sa fi lucrat cu Remote Desktop Connection (sau orice program asemanator precum
TEAMVIWER, dar nu limitat doar la acestea)
- Sa fi lucrat In zona de networking (ex: sys admin positions, experienta cu
troubleshooting in cazuri de package loss, erori de proxy, erori de conexiune,
configurare retele de tip VoIP, sa fi lucrat cu protocoale precum SIP, NAT, NTP, FTP,
MASK, DNS, DHCP, UDP, TCP) – SIP, NAT, NTP, DNS, TCP sunt un must cu care lucram
constant, restul sunt nice to have
- Cunostinte cu platforme precum Skype, Share Point sau Office365 si Teams.
- Sa fi lucrat cu Active Directory in Microsoft Azure
- Sa fi lucrat cu CRM solutions – Jira, Salesforce, ServiceCloud
- Sa fi lucrat cu sisteme de ticketing (precum ServiceNow)
Responsabilitati
Monitorizare si troubleshooting de retele VoIP sustinute prin device-uri fizice
si/sau servicii in cloud (cloud based services)
- MONITORIZARE – trebuie sa ne uitam constant in queue-ul de tickete; pe baza
ticketelor monitorizam calitatea apelurilor, orice fel de erori care pot aparea in timpul
functionarii device-urilor sau serviciilor
- TROUBLESHOOTING – daca un ticket nu se rezolva automat in 15-20 de minute vom
vedea ce device are probleme, ne conectam la el folosind REMORE DESKTOP
CONNECTION sau WEBSOCKET, iar folosind SYSLOG sau WIRE SHARK, urmarim
pachetele si eventualele erori in vederea descoperirii cauzei principale a alarmei si
rezolvarea acesteia
- MAIN TASK – solutionare de tickete (90% backoffice; 10% outbound calls)


