Local End User Support Analyst

This job is no longer active!

View all jobs Grupul Holcim Romania active


View all jobs Local End User Support Analyst active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro

View all jobs IT Software active on Hipo.ro


Employer: Grupul Holcim Romania
Domain:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 04.05.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Requirements

    • Minimum 2 years of relevant professional experience
    • University degree in Computer Science or equivalent
    • Demonstrated expertise in configuring, installing and troubleshooting PC systems
    • Windows 7, MS office applications, network configuration and memory management knowledge
    • Knowledge about remote access systems (Remote Desktop, Virtual Private Network), troubleshooting ticketing systems (e.g. Remedy)
    • Good command of English; proficiency in another language (Spanish, French or German) would be an advantage
    • Excellent communication skills and customer focus
    • Open-mindedness and solutions orientation
    • Self management and initiative.

    Responsibilities

    • Ensures the availability of the local end users equipments according to defined internal/external service level agreement (SLA) and operational level agreement (OLA)
    • Provides 1st and 2nd Level Support
    • Ensures the security (availability, confidentiality, integrity, authenticity) of the end user IT equipments, provides data backup support for end users
    • Implements changes to existing IT End Users equipment at local level
    • Identifies, evaluates and solves end-user needs.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (558)