Specialist Achizitii

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Chitila
  • Actualizat la: 08-11-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui Specialist Achiziții cu atribuții de Gestiune care să asigure eficiența operațională a proceselor de achiziție, recepție, evidență și livrare a pieselor și materialelor din gestiune. Dacă ești o persoană organizată, cu simț practic și atenție la detalii, aceasta poate fi oportunitatea ta.︋︀︍︂︂︆︂︆​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

    📚 Cunoștințe necesare:
    Contabilitate primară. Legislație privind gestiunea stocurilor. Operare PC (Excel, softuri de gestiune). Noțiuni de import/export și comercializare.

    ✅ Aptitudini și deprinderi:
    Abilități organizatorice și de comunicare. Gândire logică și atenție la detalii. Capacitatea de a învăța rapid și de a urmări operațiuni. Aptitudini matematice și rigurozitate în documentare. Atestat ISCIR.(constituie un avantaj)

    🧠 Calități personale:
    Spirit organizatoric și memorie vizuală. Atenție concentrată și distributivă. Fermitate, corectitudine și rezistență la stres. Rapiditate, punctualitate și inițiativă.

    Responsabilitati

    🔄 Gestiune stocuri
    Recepția calitativă și cantitativă a mărfurilor, întocmirea NIR-urilor și operarea acestora în sistem. Eliberarea pieselor/materialelor către service în baza documentelor aprobate. Gestionarea retururilor și a pieselor second-hand. Monitorizarea stocurilor, a mișcărilor de marfă și participarea la inventare lunare. Optimizarea spațiului de depozitare și alocarea corespunzătoare a locațiilor.

    🛒 Achiziții
    Identificarea, evaluarea și menținerea relațiilor cu furnizorii. Lansarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare interne și externe. Negocierea condițiilor comerciale cu furnizorii (termeni, preț, calitate, livrare). Verificarea documentelor de livrare și rezolvarea neconcordanțelor. Pregătirea rapoartelor de achiziție, analiză de stocuri și propuneri de optimizare.

    Alte responsabilități
    Participare activă la încărcare/descărcare marfă. Menținerea curățeniei și siguranței la locul de muncă. Păstrarea documentației la zi și respectarea normelor de SSM. Confidențialitate și respectarea regulamentului intern.

    Alte informatii

    Ce oferim?
    6000 lei NET 35 tichete de masa Bunus de performanta Asigurare de sanatate Decont de transport

    Program: Luni-Vineri: 08:00-17:00
    Locatie: Chitila-Rudeni

    Salariu

    6000RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Specialisti Accounts Payable sau General Ledger

    Hybrid

    Direct Tax Specialist

    Aplica fara CV
    Hybrid

    TAX SPECIALIST ENVIRONMENT

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 64 )