Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Contabil/ Economist

1200 RON NET / luna
BUCURESTI,

Contabil

BUCURESTI,

Contabil senior/ Specialist contabilitate/ Senior Accountant

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare ( 304 )

Specialist Suport Tehnic SmartBill Conta

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WEDOHR active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Tehnic SmartBill Conta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: WEDOHR
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23-10-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte

    Ce Căutăm la Tine:︅︄︀︎︋︁︆︍​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
    Experiență:
    Minim 2-3 ani experiență în contabilitate sau într-un rol de suport tehnic pentru software de contabilitate/ERP.
    Cunoștințe Tehnice:
    Înțelegerea principiilor de contabilitate și a legislației fiscale din România.
    Experiența anterioară cu SmartBill Conta sau cu alte softuri similare (SAGA, Ciel, WizCount etc.) reprezintă un avantaj major.
    Abilități de Comunicare:
    Excelente abilități de comunicare orală și scrisă, cu capacitatea de a explica concepte complexe într-un limbaj simplu și clar.
    Orientare către Client:
    Pasiune pentru a ajuta oamenii și a rezolva probleme. Răbdare, empatie și atitudine proactivă.
    Abilități Analitice:
    Capacitatea de a diagnostica rapid problemele și de a oferi soluții logice și eficiente.
    Autonomie și Proactivitate:
    Abilitatea de a lucra independent, de a-ți gestiona timpul eficient și de a căuta soluții.

    Responsabilitati


    Rolul Tău:
    Vei fi puntea de legătură dintre SmartBill și noii noștri clienți, asigurându-te că experiența lor de la primul contact cu SmartBill Conta este una excelentă. Vei oferi suport tehnic, vei ghida utilizatorii prin procesul de onboarding.

    Responsabilități Cheie:
    Onboarding Clienți Noi:

    Ghidarea clienților noi în procesul de implementare a SmartBill Conta;
    Organizarea și susținerea de sesiuni de training online pentru a asigura înțelegerea funcționalităților cheie;
    Asistarea clienților în importul datelor inițiale și configurarea parametrilor specifici ;

    Suport Tehnic (Nivel 1 & 2):

    Oferirea de asistență tehnică rapidă și eficientă prin telefon, email și chat;
    Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice întâmpinate de utilizatori;
    Escaladarea problemelor complexe către echipa de dezvoltare.

    Feedback și Îmbunătățire Produs:

    Colectarea feedback-ului de la clienți privind funcționalitățile SmartBill Conta și transmiterea acestuia către echipele de produs și dezvoltare.

    Alte informatii

    Detalii si beneficii:
    Un rol esențial într-o companie de top, cu un produs lider de piață. Oportunități de dezvoltare profesională continuă și acces la traininguri specializate. Un mediu de lucru dinamic, prietenos și colaborativ. Pachet salarial competitiv și beneficii atractive. Posibilitatea de a lucra cu cele mai noi tehnologii și de a contribui la digitalizarea mediului de afaceri românesc.