Fleet Account Management Specialist
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04-07-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Ești un profesionist ambițios și orientat către rezultate cu experiență în vânzări sau suport pentru clienți? Căutăm un Specialist în Conturi de Flotă să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațional și creșterea afacerii.
Cerințe:
- Educație secundară minimă (educație superioară preferată);
- Cel puțin 1 an de experiență în vânzări sau suport pentru clienți;
- Engleză avansată și română fluentă sunt obligatorii;
- Competențe în Microsoft Office și alte instrumente digitale relevante;
- Abilități puternice de analiză, rezolvare a problemelor și atenție la detalii;
- Abilități excelente de comunicare și interpersonale;
- Capacitatea de a gestiona eficient mai multe sarcini într-un mod structurat;
- Experiență în suport pentru clienți cu abilități transferabile este binevenită.
Responsabilitati
- Stabilirea și menținerea unor relații solide cu partenerii de flotă pentru a asigura o implicare ridicată și eficiență operațională;
- Realizarea analizei datelor pentru identificarea tendințelor, evaluarea performanței flotei și elaborarea recomandărilor strategice;
- Abordarea și rezolvarea întrebărilor și escaladărilor partenerilor, asigurând urmăriri și soluții în timp util;
- Sprijinirea dezvoltării și îmbunătățirii proceselor pentru optimizarea înscrierii și performanței partenerilor;
- Colaborarea cu echipele interne pentru simplificarea operațiunilor și îmbunătățirea livrării serviciilor;
- Oferirea de idei și bune practici pentru îmbunătățirea continuă a managementului flotei și a suportului operațional.
Alte informatii
Dacă ești pregătit să îți asumi această provocare și să crești în cadrul unei echipe dinamice, aplică acum!
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Land Operational Associate
Hybrid |
![]() |
Ocean Pricing Senior Associate
Hybrid |
![]() |
Șef Service Camioane
Aplica fara CV
|