HR Manager- Suceava

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Radauti
  • Suceava
  • Actualizat la: 08-07-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Experiență minim 2 ani în domeniul resurselor umane (activitati de salarizare, administrare de personal si recrutare)

    – Diplomă de inspector resurse umane sau calificări conexe – reprezintă un avantaj

    – Cunoștințe MS Office (cunoasterea oricarui soft de salarizare este necesara)

    – Cunoștințe privind legislația muncii;

    – Persoană empatică și prietenoasă.

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    – Organizarea și menținerea dosarelor de personal; realizarea salarizarii lunare (inclusiv declaratii)

    – Actualizarea bazelor de date interne;

    – Crearea documentelor de angajare (contract de muncă, acte adiționale, verifică ︁toate documentele necesare pentru dosarul de personal);

    – Actualizare Revisal în conformitate cu termenii legali;

    – Crearea tuturor documentelor la încetarea raporturilor de muncă conform legii;

    – Crearea și actualizarea rapoartelor periodice privind resursele umane;

    – Răspunde la întrebările angajaților cu privire la aspectele legate de resurse umane;

    – Gestionarea controlului medical (angajare&periodic) si protectia muncii pentru angajații desemnați.

    Alte informatii

    Beneficii:

    – salariu motivant

    – decontarea transportului

    -asigurare privată de sănătate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Junior Tax Consultant | Direct Tax

    Hybrid

    Car Fleet Specialist

    BUCURESTI,

    Language Assessor & Recruitment Sourcer

    Hybrid

    Vezi job-uri similare ( 98 )