Responsabil E-factura
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19-07-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Cerinte
- Experienta de lucru de minim 2 ani pe un rol administrativ;
- Cunostinte de operare PC: pachetul MS Office;
- Persoana comunicativa, organizata si atentie la detalii.
Responsabilitati
- Sincronizare zilnica a bazei de date cu baza de date ANAF;
- Respecta fluxul de aprobare intern si se asigura ca este respectat de toti responsabilii de proces;
- Transmite confirmari de sold catre parteneri (clienti si furnizori);
- Arhivare documente.
Alte informatii
Stabilirea anuala a planului agricol de culturi si a rotatiei acestora;
- Planificarea si derularea activitatii la nivel de ferma agricola (grau, porumb, floarea soarelui, rapita, lucerna);
- Stabilirea activitatii echipei de mecanizatori si verificarea calitatii activitatilor acestora;
- Urmarirea realizarii planului anual de productie agricola;
- Monitorizarea procesului de combatere a daunatorilor;
- Inspectarea periodica a culturilor si evaluarea starii acestora;
- Recoltarea si depozitarea culturilor;
- Urmarirea productie planificata versus realizata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Analist Servicii Clienti - Facturare Clienti Rezidentiali
BUCURESTI, |
![]() |
RESPONSABIL ADMINISTRATIV
3500 - 4000 RON NET / luna
|
![]() |
Responsabil Back Office Asigurări
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 48 ) |