Operator Facturare
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Recrutam Operator Facturare pentru unul dintre clientii noastri o companie care activeaza in domeniul echipamentelor electrice si solutiilor de iluminat.
- Experienta anterioara de minimum 2 ani pe un post similar;
- Studii medii sau superioare;
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
- Cunostinte bune de operare in Pachetul Microsoft Office si SAGA;
- Atentie la detalii, organizare si seriozitate;
- Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa.
Responsabilitati
- Emiterea facturilor si avizelor de insotire pentru produsele comercializate;
- Verificarea comenzilor clientilor si introducerea corecta in sistem;
- Colaborarea cu departamentele de vanzari si logistica pentru gestionarea eficienta a livrarilor;
- Arhivarea si organizarea documentelor fiscale conform procedurilor interne;
- Asigurarea corectitudinii datelor privind clientii, produsele si preturile.
Alte informatii
- Salariu atractiv;
- Tichete de masa de 40 lei/zi lucrata;
- Bonus lunar de motivare 10%;
- Bonus trimestrial de 5%;
- Bonus anual de 5%;
- Decont transport.
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Expert optimizare balanta gaz (per determinata 2 ani)
Aplica fara CV
|
![]() |
Consultant Suport Tehnic - SmartBill
Aplica fara CV
|
![]() |
Accounting & Financial Reporting Clerk
Aplica fara CV
|