Front Desk Officer

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24-06-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?

    Atitudine orientata catre client, pentru a intelege si a raspunde eficient nevoilor companiei si 
    a contribui la crearea unui mediu de lucru colaborativ;
    Experienta anterioara pe o pozitie similara (minim 1 an);
    Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) la nivel mediu-avansat;
    Asertivitate, abilitati de comunicare clare, spirit de echipa, esentiale pentru o colaborare 
    eficienta interna si externa;
    Experienta in organizarea calatoriilor de afaceri interne sau disponibilitatea de a invata acest 
    tip de activitate;
    O buna organizare personala si capacitatea de a mentine ordinea si eficienta in activitati 
    zilnice;
    O atitudine pozitiva, prietenoasa, care sa contribuie la crearea unei atmosfere placute pentru 
    vizitatori si colegi.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    Intampini vizitatorii intr-un mod profesionist si prietenos, contribuind la crearea unei 
    experiente placute;
    Gestionezi corespondenta si redirectionezi apelurile telefonice catre persoanele sau 
    departamentele competente;
    Organizezi calatoriile de afaceri interne (rezervari de cazare, transport etc.), asigurand o 
    planificare optima;
    Oferi suport administrativ pentru diverse activitati interne, gestionezi documente si 
    solutionezi solicitarile zilnice;
    Abordezi situatiile neprevazute si cerintele ad-hoc cu calm, promptitudine si profesionalism.

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Front Officer

    BUCURESTI,

    Enforcement Officer

    BUCURESTI,

    Back Officer

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 4 )