Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Contabil / Economist
6000 RON NET / luna
|
![]() |
Contabil
BUCURESTI, |
![]() |
Contabil Senior
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 38 ) |
CONTABIL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ALTEN Romania active.Vezi toate job-urile CONTABIL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | ALTEN Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01-07-2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN IT.
Cerinte
In cadrul acestei poziții, vei fi responsabil(a) cu inregistrarea, evidenta si urmarirea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, emiterea facturilor catre clienti, urmarirea facturilor si a rapoartelor aferente.︂︈︈️️︃︋︍︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Pentru a asigura succesul in acest rol, ai nevoie de urmatoarele abilitati:
Studii superioare de profil economic.
Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara.
Operare Excel, experienta de lucru intr-un ERP (mai ales SAP) reprezinta un plus.
Cunostinte de limba engleza.
Organizare, atentie la detalii, gandire critica si un dezvoltat spirit de echipa.
Responsabilitati
O zi de lucru include:
Inregistrarea documentelor justificative (facturi furnizori, deconturi, extrase bancare etc) in sistem.
Urmarirea contractelor cu furnizorii si a platii la scadenta.
Emiterea facturilor catre clienti.
Urmarirea contractelor cu clientii si a incasarilor la scadenta a creantelor.
Calcularea sumelor ramase in Facturi de intocmit la clienti si Facturi de primit de la furnizori la final de luna.
Arhivarea si evidenta contractelor companiei.
Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei, alocarea pe centre de cost a cheltuielilor.
Crearea ordinelor de plata in aplicatia bancara a companiei.
Relationarea cu celalalte departamente ale companiei.
Alte informatii
Doar candidatii eligibili vor fi contactati in maximum 2 saptamani. Orice informatie pe care o furnizati este confidentiala.