Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Contabil / Economist

6000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Contabil

BUCURESTI,

Contabil Senior

Aplica fara CV
BUCURESTI, Chitila,

Vezi job-uri similare ( 38 )

CONTABIL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEN Romania active.


Vezi toate job-urile CONTABIL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEN Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01-07-2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN IT.

    Cerinte

    In cadrul acestei poziții, vei fi responsabil(a) cu inregistrarea, evidenta si urmarirea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, emiterea facturilor catre clienti, urmarirea facturilor si a rapoartelor aferente.︂︈︈️️︃︋︍​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

    Pentru a asigura succesul in acest rol, ai nevoie de urmatoarele abilitati:

    Studii superioare de profil economic.
    Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara.
    Operare Excel, experienta de lucru intr-un ERP (mai ales SAP) reprezinta un plus.
    Cunostinte de limba engleza.
    Organizare, atentie la detalii, gandire critica si un dezvoltat spirit de echipa.

    Responsabilitati

    O zi de lucru include:

    Inregistrarea documentelor justificative (facturi furnizori, deconturi, extrase bancare etc) in sistem.
    Urmarirea contractelor cu furnizorii si a platii la scadenta.
    Emiterea facturilor catre clienti.
    Urmarirea contractelor cu clientii si a incasarilor la scadenta a creantelor.
    Calcularea sumelor ramase in Facturi de intocmit la clienti si Facturi de primit de la furnizori la final de luna.
    Arhivarea si evidenta contractelor companiei.
    Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei, alocarea pe centre de cost a cheltuielilor.
    Crearea ordinelor de plata in aplicatia bancara a companiei.
    Relationarea cu celalalte departamente ale companiei.

    Alte informatii

    Doar candidatii eligibili vor fi contactati in maximum 2 saptamani. Orice informatie pe care o furnizati este confidentiala.