Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Solar PV & BESS Specialist

BUCURESTI, Ilfov,

Junior/Middle Expansion Specialist

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Inginer proiectant CCIA

BUCURESTI,

Procurement Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Procurement Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26-06-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui Analist Cumparari dedicat, organizat si orientat catre rezultate, care sa se alature echipei noastre din departamentul de Achizitii.
    Profilul candidatului ideal:

    Minim 3 ani experienta in achizitii sau aprovizionare;
    Cunostinte de operare PC: Excel, Google, WinDev, E-Devize;
    Persoana organizata, comunicativa, atenta la detalii;
    Abilitati de negociere si analiza;
    Capacitate de a lucra atat individual, cat si in echipa.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    Planificarea si coordonarea activitatilor de aprovizionare;
    Solicitarea si analizarea ofertelor de la furnizori;
    Negocierea preturilor si termenelor de livrare;
    Urmarirea comenzilor si receptiilor de produse;
    Gestionarea documentatiei si contractelor de achizitie;
    Intocmirea de rapoarte si situatii la cererea conducerii.

    Alte informatii