Economist - Iulius Mall Suceava
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
- Studii superioare în domeniul economic/financiar;
- Minim 3 ani experiență;
- Cunoștințe foarte bune de contabilitate;
- Cunoștințe de Excel – nivel mediu;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Raţionament matematic şi numeric;
- Abilități de comunicare, relaționare, organizare și prioritizare.
Responsabilitati
- Introduce, verifică și/sau validează datele introduse în aplicația informatică, conform procedurilor interne;
- Întocmește, înregistrează și verifică facturile emise către clienți;
- Centralizează datele necesare facturării chiriei, utilităţilor și taxelor de marketing;
- Emite facturi conform procedurilor, contractelor de închiriere şi ţine evidenţa acestora;
- Calculează și facturează penalități de întârziere la plată către parteneri;
- Înregistrează cifre de afaceri și le importă în softul specific;
- Operează și descarcă zilnic extrase de cont;
- Verifică permanent soldurile, face reglaje, oferă informații clienților.
Alte informatii
- Condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic şi stimulativ;
- Salariu fix + bonusuri și prime;
- Tichete de masă (30 lei/zi);
- Abonament servicii medicale private;
- Abonament Bookster.
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Business Controller
BUCURESTI, |
![]() |
Junior P2P Accountant with French - fixed term (6 months)
Hybrid |
![]() |
Junior P2P Accountant with English - fixed term (6 months)
Hybrid |
Vezi job-uri similare ( 266 ) |