Economist - Iulius Mall Suceava

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Suceava
  • Actualizat la: 25-06-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    - Studii superioare în domeniul economic/financiar;
    - Minim 3 ani experiență;
    - Cunoștințe foarte bune de contabilitate;
    - Cunoștințe de Excel – nivel mediu;
    - Capacitate de analiză și sinteză;
    - Raţionament matematic şi numeric;
    - Abilități de comunicare, relaționare, organizare și prioritizare.

    Responsabilitati

    - Introduce, verifică și/sau validează datele introduse în aplicația informatică, conform procedurilor interne;
    - Întocmește, înregistrează și verifică facturile emise către clienți;
    - Centralizează datele necesare facturării chiriei, utilităţilor și taxelor de marketing;
    - Emite facturi conform procedurilor, contractelor de închiriere şi ţine evidenţa acestora;
    - Calculează și facturează penalități de întârziere la plată către parteneri;
    - Înregistrează cifre de afaceri și le importă în softul specific;
    - Operează și descarcă zilnic extrase de cont;
    - Verifică permanent soldurile, face reglaje, oferă informații clienților.

    Alte informatii

    - Condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic şi stimulativ;
    - Salariu fix + bonusuri și prime;
    - Tichete de masă (30 lei/zi);
    - Abonament servicii medicale private;
    - Abonament Bookster.

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Business Controller

    BUCURESTI,

    Junior P2P Accountant with French - fixed term (6 months)

    Hybrid

    Junior P2P Accountant with English - fixed term (6 months)

    Hybrid

    Vezi job-uri similare ( 266 )