Functionar Administrativ
Angajator: | OMNIASIG VIG |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
Cerinte
- studii medii/superioare;
- cunostinte Outlook, Internet, Microsoft Office – nivel mediu;
- bune abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
- bune abilitati de a lucra in echipa;
- capacitate de a lucra independent si in echipa;
- capacitate de analiza, sinteza, atentie la detalii;
- integritate, responsabilitate, seriozitate, corectitudine.
- asumarea responsabilitatii;
- promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- integritate, autocontrol, cooperare, tact, seriozitate, corectitudine.
Responsabilitati
- gestioneaza contractele de locatiune (inchiriere), utilitati, proprietate, comodat si prestari servicii pentru sediile OMNIASIG ;
- direct sau prin intermediul persoanelor responsabile din locatiile utilizate de companie (sediile Administratiei Centrale, sucursale, agentii), asigura desfasurarea normala a relatiei cu proprietarii spatiilor inchiriate, cu furnizorii de utilitati (energie electrica, energie termica, apa, canalizare, gaze naturale si salubrizare), precum si cu prestatorii de servicii
- obtine toata documentatia necesara incheierii contractelor de locatiune/ sublocatiune, reprezentand compania in baza mandatelor specifice eliberate de catre conducerea companiei ;
- propune si ia masuri pentru administrarea rationala a energiei electrice, a energiei termice, a apei si a altor materiale de consum cu caracter administrativ gospodaresc;
- elaboreaza documentatia necesara incheierii / prelungirii contractelor de locatiune (inchiriere), utilitati, proprietate, comodat si prestari servicii si, efectueza demersurile necesare aprobarii si punerii in executie a contractelor respective;
- actualizeaza bazele de date conform procedurilor de evidenta informatizata a activitatii specifice in scopul stabilirii rezultatelor si raportarii periodice conform regulamentelor, normelor metodologice si legislatiei in vigoare;
- intocmeste si transmite la solicitarea sefului direct, rapoarte, situatii si statistici periodice, specifice activitatii profesionale pentru care detine competenta
Alte informatii
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
- opțiunea "Work from Home" disponibila;
- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
- tichete de masa;
- asigurare de sanatate;
- reduceri la abonamente WorldClass;
- abonament Bookster.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Pensie privata
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Administrative Assistant (Buying Assistant) - Bakery, Dairy & Eggs
BUCURESTI, |
![]() |
Economist
Aplica fara CV
|
![]() |
Office and Facility Coordinator
Hybrid |
Vezi job-uri similare ( 13 ) |