Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Consultant servicii direct marketing (telesales B2B)
3000 - 3500 RON NET / luna
|
![]() |
Director vanzari – productie de materiale premium pentru constructii si amenajari
Aplica fara CV
|
![]() |
Consultant Credite Call Center - salariul 4000 - 12000 ron
4000 - 12000 RON NET / luna
|
Vezi job-uri similare ( 176 ) |
Consultant servicii direct marketing (telesales B2B)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Consultant servicii direct marketing (telesales B2B) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22-05-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Ce ne dorim de la tine:
Abilități excelente de comunicare și relaționare;
Cunoștințe de operare Microsoft Office și navigare online;
Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat constituie un avantaj;
Experiența anterioară în telecomunicații, servicii bancare, asigurări, IT sau call-center B2B este un plus;
Experiența în vânzări directe sau telesales reprezintă un avantaj;
Atenție la nevoile clienților și abilități de convingere;
Dorință de învățare continuă și deschidere către dezvoltare profesională;
Inițiativă, capacitate de organizare, respectarea termenelor și atingerea obiectivelor stabilite.
Responsabilitati
Responsabilități:
Contactarea telefonică a persoanelor de decizie relevante, în cadrul campaniilor derulate pentru clienți;
Prezentarea telefonică a avantajelor soluțiilor oferite de clienții companiei, companiilor locale sau internaționale;
Furnizarea de informații relevante despre evenimente de afaceri, campanii sau proiecte;
Urmărirea obiectivelor stabilite pentru fiecare proiect;
Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți prin comunicare constantă (telefonic și prin e-mail);
Respectarea targetului zilnic de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice
Alte informatii
Ce oferim:
Program de lucru flexibil (6/8 ore), în sistem hibrid;
Training specializat pentru fiecare proiect;
Acces la proiecte de comunicare B2B pentru companii de top din IT&C, logistică, auto etc.;
Mediu de lucru prietenos, echipă tânără și dinamică;
Salariu fix + bonusuri de performanță.