Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Reprezentant Tehnic Vanzari

BUCURESTI, Popesti Leordeni,

Sef service/sef atelier reparatii – instalatii HVAC si echipamente

BUCURESTI,

Tehnician Calitate – Produs Finit | Fabrica PepsiCo Popești-Leordeni

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Popesti Leordeni,

Vezi job-uri similare ( 6 )

Coordonator Vanzari si Ofertare (cu background in productie)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Coordonator Vanzari si Ofertare (cu background in productie) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 11-06-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:
    • Studii superioare finalizate, cu diploma de licenta;
    • Experienta relevanta de 3-5 ani in coordonarea echipelor si activitatilor operationale, acumulata in domeniul industriei de productie;
    • Competente solide de operare in Excel;
    • Abilitati excelente de comunicare si coordonare;
    • Capacitatea de a delega eficient sarcini si de a asigura un flux operational optim;
    • Spirit analitic si familiaritate cu lucrul bazat pe date si cifre;
    • Integritate si confidentialitate absoluta, in special in gestionarea informatiilor sensibile
    • Capacitate solida de decizie si autonomie in gestionarea responsabilitatilor;
    • Engleza sau Italiana – constituie avantaj.

    Responsabilitati

    Principalele atributii ale rolului sunt:
    • Coordonarea departamentului ofertare si vanzari, fara implicare in vanzari directe;
    • Planificarea si coordonarea activitatilor zilnice, optimizarea proceselor si sustinerea dezvoltarii echipei;
    • Acordarea aprobarii finale pentru livrarea marfurilor si stabilirea termenelor de plata pentru clienti, in baza bonitatii verificate prin Coface;
    • Gestionarea platilor catre furnizori mici si verificarea fluxului de incasari (situatii si rapoarte financiare ale clientilor) in SAGA si ERP;
    • Introducerea noilor clienti in sistem si modificarea fiselor de comenzi in ERP;
    • Administrarea cardurilor de combustibil, inmatricularilor auto si asigurarilor;
    • Virarea salariilor pentru aproximativ 60 de angajati si evidenta concediilor;
    • Implementarea procedurilor interne si colaborarea cu alte departamente (Vanzari, Logistica, HR, Financiar, Productie) pentru atingerea obiectivelor;
    • Analiza datelor, generarea rapoartelor si gestionarea riscurilor operationale conform reglementarilor legale;
    • Sustinerea initiativelor de imbunatatire continua si digitalizare a proceselor.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:
    • Salariu competitiv;
    • Bonuri de masa in valoare de 40 lei / zi ;
    • Asigurare medicala privata;
    • Prima de Paste si Craciun;
    • Bonus anual de performanta;
    • Transport asigurat;
    • Stabilitate si oportunitati de dezvoltare intr-o companie dinamica;
    • Ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta, iti respectam programul si echilibrul intre viata profesionala si viata privata.