Asistent Manager Sediul Roman, per.det. 1 an (f/m)
Angajator: | Lidl Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | temporar |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25-06-2025 |
Remote work: | On-site |

Sumar
Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 9-lea an consecutiv in Romania si pentru al 8-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine.
Rolul tau- Organizezi si coordonezi intalniri de afaceri/evenimente;
- Pregatesti sedinte/conferinte (creezi prezentari, rapoarte si te ocupi de protocol);
- Elaborezi si administrezi corespondente, atat interne, cat si externe;
- Pregatesti si arhivezi documente specifice;
- Organizezi calatoriile de afaceri;
- Pregatesti, verifici si generezi rapoarte interne;
- Venit mediu brut lunar incepand de la 9500 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime si bonusuri);
- Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat;
- Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si de un salariu competitiv si un pachet complex de beneficii (tichete de masa, tichete cadou de Paste si Craciun, bonusuri anuale si bonus jubiliar etc);
- Pentru ca sanatatea ta conteaza pentru noi, vei beneficia de asigurare medicala privata si asigurare de viata si accident;
- Conteaza pe noi pentru zile de concediu in plus, pe masura ce cresti alaturi de noi.
- Ne dorim ca ziua ta de nastere sa fie speciala si de aceea, iti oferim o zi libera de care sa te bucuri;
- Conteaza pe noi pentru dezvoltarea ta continua asigurata de programele de training dedicate pe care le oferim.
#NoiLidl asiguram un sistem de salarizare echitabil si nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.
- Ai studii superioare finalizate;
- Ai cunostinte bune de operare Microsoft Office (Visio, Excel, Word, Powerpoint);
- Ai aptitudini foarte bune de organizare si planificare a timpului, atentie sporita la detalii.
- Dai dovada de flexibilitate si orientare catre rezultate;
- Ai abilitati excelente de comunicare si spirit de echipa;
- Esti o persoana responsabila si de incredere;
- Cunoasterea limbii engleze este obligatorie, limba germana reprezenta un avantaj;
Suntem prezenti pe piata din Romania din 2011, iar de atunci ne dezvoltam sustenabil, oferind produse de calitate clientilor, respect partenerilor, sustinere comunitatilor locale, iar angajatilor nostri, un loc de munca sigur ce tine cont de beneficiile care conteaza pentru ei cu adevarat.
In prezent, in Romania avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice si peste 10.500 de angajati in toata tara. In 2023, am fost desemnati Angajator de Top atat in Romania pentru al 7-lea an consecutiv, iar in Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie ca lucreaza in magazine, in depozite sau in sediile administrative, toti colegii nostri se dedica acelorasi valori si motivatiei de a fi zi de zi, impreuna, tot mai buni.

Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
O365 Engineer (m/f/d)
Timisoara, |
![]() |
Responsabil E-factura
BUCURESTI, |
![]() |
Network Engineer (Palo Alto, Fortinet, Cisco, AWS Cloud Networking)
Hybrid |
Vezi job-uri similare ( 366 ) |