Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Contracts Execution and Price Management Senior Specialist
Hybrid |
![]() |
Contracts Execution Specialist
Hybrid |
![]() |
Warehousing & Transport Specialist
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 13 ) |
Specialist Licitații Publice (SICAP)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Specialist Licitații Publice (SICAP) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Studii superioare finalizate (juridice, economice sau tehnice – avantaj);
Experiență pe un post similar – constituie un avantaj important;
Cunoștințe de legislație privind achizițiile publice;
Abilități avansate de operare PC (MS Office, Adobe, utilizare SICAP);
Persoană dinamică, foarte ordonată, cu atenție la detalii;
Abilități de comunicare, negociere și menținere a relațiilor cu clienții;
Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu (avantaj);
Capacitate de a lucra eficient, respectând termene-limită stricte.
Responsabilitati
Monitorizează platforma SICAP și identifică licitațiile relevante;
Analizează documentația de atribuire (caiete de sarcini), pregătește și întocmește documentația completă pentru participare;
Elaborează oferta tehnică și financiară, în colaborare cu echipele implicate;
Încărcă documentele în SICAP, respectând formatul și termenele procedurale;
Participă activ la licitațiile publice, când este cazul;
Întocmește și gestionează documentele de eligibilitate;
Pregătește cererile de clarificare, răspunsurile și comunicările oficiale;
Arhivează și menține organizate toate dosarele de ofertare.