Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Contabil Junior
BUCURESTI, Ilfov, |
![]() |
Contabil junior cu Germana (Hibrid in Bucuresti)
Aplica fara CV
|
![]() |
Contabil Junior
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 94 ) |
Contabil junior - Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Effective Human Resources active.Vezi toate job-urile Contabil junior - Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Effective Human Resources |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.
Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități.
𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?
🔴 Recrutare și selecție
🔴 Managementul resurselor umane
🔴 Consultanță strategică în HR
🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației
🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera
Cerinte
• Studii superioare economice sau studii medii de specialitate finalizate;
• Experienta anterioara pe un rol similar de minim 1 an;
• Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu-conversational;
• Cunostinte medii de MS Office - Excel;
• Orientare spre obiective si respectarea termenelor;
• Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive;
• Atentie la detalii si spirit analitic;
• Abilitati de comunicare.
Responsabilitati
• Asigura activitati de contabilitate financiara
• Contabilizeaza si inregistreaza documentele primare in softul de contabilitate
• Contabilizeaza si inregistreaza facturile emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate companiei;
• Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa si banca;
• Verifica solduri de plata/incasare cu colaboratorii si tine evidenta acestora
• Urmareste si verifica platile catre furnizori si incasarile de la clienti
• Inregistreaza intrarile de marfa din import/intracomunitare (intocmire NIR)
• Gestioneaza si intocmeste diverse rapoarte si declaratii pentru relatia cu tertii
• Gestioneaza instrumentele de plata – CEC si BO
• Realizeaza activitati specifice departamentului comercial (achizitii, logistica)
Alte informatii
• Salariu in suma de 4800 - 5000 lei net in functie de competente
• Bonus de performanta
• Beneficiezi de un budget de 1000 lei net in cadrul platformei Benefit
• Training-uri
• Oferim un mediu de lucru profesionist, sustinere in dezvoltarea ta si proiecte interesante.
Salariu
4800 - 5000RON
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
- Tichete de masa