Office Assistant

Angajator: Meya Pro
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Hoteluri - Restaurante - Cafenele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07-05-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Studii medii finalizate (minim);
    - Experienta demonstrata pe o pozitie similara minim 1 an;
    - Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
    - Limba engleza – nivel avansat.

    Responsabilitati


    - Ofera informatii telefonice catre colaboratori si terti;
    - Activitati de secretariat, inregistrare documente, arhivare documente, tehnoredactare, tiparire si multiplicare documente; primire si transmitere a e-mail-urilor;
    - Organizarea si actualizarea unor situatii, redactarea unor materiale de corespondenta, pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
    - Intampina vizitatorii si organizeaza intalnirile in salile de sedinta;
    - Face rezervari pentru salile de intalnire; pregateste intalnirile si se asigura ca sunt conectate si functioneaza echipamentele de conectare video;
    - Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    - Corecteaza, copiaza, compileaza diverse documente in vederea realizarii unor situatii centralizate/statistici; indosariaza prezentari, pregateste mape, etc;
    - Comanda si mentine stocurile de produse de papetarie si protocol;
    Inregistreaza facturi;
    - Realizeaza traduceri (romana/engleza) la solicitarea superiorului direct;
    - Mentine relatia cu furnizorii de service pentru aparatura de birou (imprimante, aparate de cafea, etc);
    - Administreaza relatia cu firmele de curierat;
    -Achizitioneaza bilete de avion; face rezervari de cazare, conform instructiunilor primite de la seful de departament;
    - Gestioneaza comenzile de papetarie branduite si se asigura ca exista in permanenta un stoc suficient;
    - Comanda echipamente de lucru de la firma de IT -ex. laptopuri, monitoare, tastatura etc;
    - Gestioneaza relatia cu firma de arhivare;

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Abonament medical
    • Abonament Bookster
    • Tichete de masa

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Anti-Money Laundering Officer with French

    Hybrid

    Airbnb Resolution Customer Agent French&English -from office

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Account Manager - Back Office

    BUCURESTI, Alt oras,

    Vezi job-uri similare ( 55 )