Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Front Office Assistant (part-time - 14:00 - 18:00)
Aplica fara CV
|
![]() |
Russian Speaking Customer Advisor
Aplica fara CV
|
![]() |
Anti-Money Laundering Officer with French
Hybrid |
Vezi job-uri similare ( 51 ) |
Front Desk Office Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Meya Pro active.Vezi toate job-urile Front Desk Office Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Hoteluri - Restaurante - Cafenele active pe Hipo.ro |
Angajator: | Meya Pro |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cerinte
- Studii medii finalizate (minim);
- Experienta demonstrata pe o pozitie similara minim 1 an;
- Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Limba engleza – nivel avansat.
Responsabilitati
- Ofera informatii telefonice catre colaboratori si terti;
- Activitati de secretariat, inregistrare documente, arhivare documente, tehnoredactare, tiparire si multiplicare documente; primire si transmitere a e-mail-urilor;
- Organizarea si actualizarea unor situatii, redactarea unor materiale de corespondenta, pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
- Intampina vizitatorii si organizeaza intalnirile in salile de sedinta;
- Face rezervari pentru salile de intalnire; pregateste intalnirile si se asigura ca sunt conectate si functioneaza echipamentele de conectare video;
- Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Corecteaza, copiaza, compileaza diverse documente in vederea realizarii unor situatii centralizate/statistici; indosariaza prezentari, pregateste mape, etc;
- Comanda si mentine stocurile de produse de papetarie si protocol;
Inregistreaza facturi;
- Realizeaza traduceri (romana/engleza) la solicitarea superiorului direct;
- Mentine relatia cu furnizorii de service pentru aparatura de birou (imprimante, aparate de cafea, etc);
- Administreaza relatia cu firmele de curierat;
-Achizitioneaza bilete de avion; face rezervari de cazare, conform instructiunilor primite de la seful de departament;
- Gestioneaza comenzile de papetarie branduite si se asigura ca exista in permanenta un stoc suficient;
- Comanda echipamente de lucru de la firma de IT -ex. laptopuri, monitoare, tastatura etc;
- Gestioneaza relatia cu firma de arhivare;
Beneficii
- Bonus anual
- Abonament medical
- Abonament Bookster
- Tichete de masa