Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Front Office Assistant (part-time - 14:00 - 18:00)

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Russian Speaking Customer Advisor

Aplica fara CV
1200 - 1400 RON NET / luna
Hybrid

Anti-Money Laundering Officer with French

Hybrid

Vezi job-uri similare ( 51 )

Front Desk Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Meya Pro active.


Vezi toate job-urile Front Desk Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Hoteluri - Restaurante - Cafenele active pe Hipo.ro

Angajator: Meya Pro
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Hoteluri - Restaurante - Cafenele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04-06-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Studii medii finalizate (minim);
    - Experienta demonstrata pe o pozitie similara minim 1 an;
    - Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
    - Limba engleza – nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Ofera informatii telefonice catre colaboratori si terti;
    - Activitati de secretariat, inregistrare documente, arhivare documente, tehnoredactare, tiparire si multiplicare documente; primire si transmitere a e-mail-urilor;
    - Organizarea si actualizarea unor situatii, redactarea unor materiale de corespondenta, pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
    - Intampina vizitatorii si organizeaza intalnirile in salile de sedinta;
    - Face rezervari pentru salile de intalnire; pregateste intalnirile si se asigura ca sunt conectate si functioneaza echipamentele de conectare video;
    - Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    - Corecteaza, copiaza, compileaza diverse documente in vederea realizarii unor situatii centralizate/statistici; indosariaza prezentari, pregateste mape, etc;
    - Comanda si mentine stocurile de produse de papetarie si protocol;
    Inregistreaza facturi;
    - Realizeaza traduceri (romana/engleza) la solicitarea superiorului direct;
    - Mentine relatia cu furnizorii de service pentru aparatura de birou (imprimante, aparate de cafea, etc);
    - Administreaza relatia cu firmele de curierat;
    -Achizitioneaza bilete de avion; face rezervari de cazare, conform instructiunilor primite de la seful de departament;
    - Gestioneaza comenzile de papetarie branduite si se asigura ca exista in permanenta un stoc suficient;
    - Comanda echipamente de lucru de la firma de IT -ex. laptopuri, monitoare, tastatura etc;
    - Gestioneaza relatia cu firma de arhivare;

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Abonament medical
    • Abonament Bookster
    • Tichete de masa