Payroll Specialist
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-05-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Requirements:
• Bachelor’s degree;
• 3–5 years of experience in payroll operations;
• Advanced proficiency in both Spanish and English;
• Demonstrated expertise in Microsoft Excel;
• Strong attention to detail and analytical skills, with the ability to analyze payroll data, identify discrepancies, and efficiently resolve issues;
• Solid understanding of general payroll regulations; knowledge of Spanish tax laws is considered an asset;
• Proven ability to maintain strict confidentiality of employee information and payroll data;
• Excellent communication and interpersonal skills, with a collaborative approach.
Responsabilitati
Responsibilities:
• Manage Relationship with Payroll Vendor;
• Coordinate with external payroll vendors to ensure accurate and timely payroll processing;
• Address and resolve any issues or discrepancies with the payroll vendor;
• Review current payroll processes and identify areas for improvement;
• Implement standardized procedures to enhance efficiency and accuracy in payroll operations;
• Serve as the primary point of contact for employees regarding payroll-related inquiries;
• Explain payroll policies, deductions, and other related matters to employees in a clear and understandable manner;
• Ensure the confidentiality and security of payroll data;
• Work closely with the HR and Finance departments and other stakeholders, to ensure alignment on payroll-related matters.
Alte informatii
Benefits:
• Competitive salary package;
• Meal Tickets;
• Private Health Insurance;
• Language Allowance;
• Flexible Benefits;
• Christmas and Easter Bonuses;
• Multinational environment.
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Accounts Payable Operations Specialist – Senior Process Associate – German– Hybrid Bucharest
Aplica fara CV
|
![]() |
Accounts Receivables Specialist in GCC Bucharest
Aplica fara CV
|
![]() |
Specialist resurse umane
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 47 ) |