Reprezentant vanzari – Soluții accesibilitate și rampe pentru clădiri (Bucuresti)
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-05-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Dacă ai experiență în vânzări B2B și înțelegi importanța accesibilității pentru clădiri publice, comerciale și rezidențiale, acest rol îți va oferi oportunitatea de a contribui activ la îmbunătățirea infrastructurii și a mobilității.
Cerinte:
Punctualitate, adaptabilitate și inițiativă
Orientare către client, corectitudine profesională și atenție la detalii
Capacitate de lucru în echipă și abilități de organizare și planificare
Cunoștințe solide de utilizare a computerului (MS Office)
Permis de conducere categoria B
Disponibilitate pentru deplasări scurte în țară
Cunoștințe de limba engleză sau franceză – nivel mediu
Responsabilitati
Oferirea de consultanță tehnică și comercială clienților
Elaborarea, împreună cu șeful de departament, a proiectelor de montaj echipamente (inclusiv necesarul de accesorii, calculul costurilor de montaj și service)
Asigurarea calității lucrărilor tehnice de instalare a echipamentelor furnizate, conform standardelor furnizorilor si ale companiei
Întocmirea documentației specifice activității (procese-verbale de punere în funcțiune, intervenții service etc.)
Realizarea de rapoarte lunare responsabilului de departament
Alte informatii
Mediul unei companii dinamice, cu o perspectivă globală și oportunități de creștere profesională
Posibilități de dezvoltare și avansare în carieră
Echipamente furnizate de companie: mașină de serviciu, telefon și toate instrumentele necesare desfășurării activității
Pachet salarial adaptat experienței și pregătirii profesionale
Asigurare privată de sănătate și beneficii suplimentare conform politicii companiei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Reprezentant vanzari B2B – Soluții profesionale de odorizare și parfumare a spațiilor – Bucuresti
BUCURESTI, |
![]() |
Reprezentant vanzari B2B
Aplica fara CV
|
![]() |
AGENT VANZARI ENGLEZA (Work from Office) 5000-8000 RON
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 275 ) |