Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Asistent Manager de Department Logistica (m/f)

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov,

Tehnician Service - Bucuresti

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov,

Reconversia Profesionala: de ce trebuie sa tii cont? START INSCRIERI! 17-18 octombrie, Sala Palatului din Bucuresti

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

Vezi job-uri similare ( 36 )

Asistent departament logistica - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Effective Human Resources active.


Vezi toate job-urile Asistent departament logistica - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Effective Human Resources
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06-05-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.

    Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități.

    𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?

    🔴 Recrutare și selecție
    🔴 Managementul resurselor umane
    🔴 Consultanță strategică în HR
    🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației
    🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera

    Cerinte

    • Atentie sporita la detalii
    • Experienta in logistica si distributie
    • Persoana calma, organizata si constiincioasa
    • Studii superioare (finalizate sau in curs)
    • Cunostinte avansate de MS Office – Word & Excel
    • Capacitatea de a comunica clar si coerent, atat verbal, cat si in scris
    • Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele-limita
    ________________________________________

    Responsabilitati

    Descrierea Jobului:
    • Gestionarea documentelor aferente procesului de distributie a marfurilor
    • Inregistrarea corecta si la zi a documentelor de contabilitate primara si gestiune (facturi de intrare marfa/servicii) in programul utilizat
    • Mentinerea legaturii cu clientii prin telefon si e-mail
    • Asigurarea executarii comenzilor contractate in conditii optime
    • Participarea la luarea deciziilor privind negocierea preturilor si conditiilor de transport cu clienti/parteneri straini
    • Coordonarea comenzilor de transport intern si international
    ________________________________________
    Responsabilitati Suplimentare
    • Emiterea documentatiei de export: factura comerciala, packing list etc.
    • Comunicarea cu comisionarii vamali si autoritatile relevante pentru operatiunile vamale de export
    • Mentinerea relatiei cu firme de transport maritim si operatori portuari/depozitari
    • Intretinerea corespondentei comerciale si redactarea contractelor de vanzare-cumparare
    • Urmarirea stocurilor de marfa destinate exportului
    • Suport pentru departamentul contabil: documente pentru audit, situatii furnizori/clienti
    • Corespondenta comerciala pentru exporturi
    ________________________________________
    Activitati Vamale si de Transport
    • Mentinerea legaturii cu firme de transport si agenti vamali pentru a obtine cele mai bune conditii de livrare
    • Pregatirea, traducerea si adaptarea tehnica a documentelor pentru formalitati vamale
    • Identificarea si atribuirea codurilor vamale pentru bunurile importate/exportate
    • Urmarirea corectitudinii si conformitatii legal-reglementare in intocmirea formalitatilor vamale
    • Obtinerea certificatelor de origine si a declaratiilor de furnizor, in colaborare cu alte departamente

    Alte informatii

    • Posibilitate de dezvoltare profesionala
    • Bonuri de masa
    • Asigurare medicala privata

    On-Site, Bucuresti

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Tichete de masa