Referent Call Center

Angajator: OMNIASIG VIG
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19-06-2025
    Remote work: On-site

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Scurta descriere a companiei

    OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

    Cerinte

    • studii medii;
    • experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
    • utilizare OFFICE – WORD, EXCEL nivel superior;
    • abilitati de comunicare;
    • capacitate de concentrare;
    • atentie distributiva care sa-i permita desfasurarea unor activitati simultane;
    • orientare catre client;
    • persoana dinamica, responsabila, serioasa, rezistenta la stres.

    Responsabilitati

    • preia apelurile Call Center aferente activitatii de daune;
    • inregistreaza datele obtinute in urma preluarii apelurilor Call Center;
    • transmite mesajele clientilor catre persoanele abilitate spre solutionare;
    • ofera clientilor informatiile solicitate;
    • contacteaza clientii in vederea comunicarii raspunsului la solicitarea acestora;
    • solutioneaza cererile clientilor in limitele sale de competente;
    • contacteaza clientii OMNIASIG care au inregistrat daune, pentru evaluarea satisfacției acestora.

    Alte informatii

    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
    - opțiunea "Work from Home" disponibila;
    - zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
    - tichete de masa;
    - asigurare de sanatate;
    - reduceri la abonamente WorldClass;
    - abonament Bookster.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou

    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    KYC Senior Team Lead

    Hybrid

    Referent Junior de Specialitate Financiar (limba italiană)-IASI/BUC

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Partener Clienti Retail

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ( 8 )