Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Account Payable Specialist with English

Aplica fara CV
Hybrid

Account Payable Specialist with Portuguese

Aplica fara CV
Hybrid

Accounts Payable Specialist with French

Hybrid

Vezi job-uri similare ( 199 )

Accounts Payable with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania active.


Vezi toate job-urile Accounts Payable with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19-05-2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    - Experiență relevantă de minimum 2 ani în zona de Accounts Payable (cu focus pe plăți)
    - Limba germană și engleză (minim nivel B2+/C1)
    - Atitudine proactivă, atenție la detalii și orientare către îmbunătățirea proceselor

    Responsabilitati

    - Procesează și validează facturile furnizorilor externi
    - Efectuează audituri interne regulate și aplică acțiuni corective, dacă este necesar
    - Oferă suport echipelor operaționale în rezolvarea problemelor complexe legate de facturi și plăți
    - Colaborează cu furnizorii și echipele interne pentru a clarifica și soluționa eventualele neconcordanțe
    - Monitorizează tranzacțiile de plată către furnizori și gestionează plățile urgente, cu respectarea controalelor interne
    - Realizează reconcilierea conturilor AP și clarifică elementele restante împreună cu partenerii implicați
    - Coordonează comunicarea cu diverse funcții operaționale și financiare, menținând un nivel profesional ridicat
    - Gestionează reconcilierea soldurilor restante cu furnizorii externi

    - Program de lucru: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 (1h lunch break), Hybrid 3 days per week

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Private medical package
    - 900 RON gross/month on the benefits platform