Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Support IT Level 1 - Brasov
Aplica fara CV
|
![]() |
Customer Support & Sales with English- Brasov (on site)
Aplica fara CV
|
![]() |
Customer Support with Spanish - Brasov
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 20 ) |
Support IT Level 1 - Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Support IT Level 1 - Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11-05-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
-Experiență anterioară în suport IT sau într-un rol similar.
-Cunoștințe despre procesele ITIL.
-Abilități bune de comunicare și organizare.
-Experiență cu sisteme de ticketing și suport remote.
Responsabilitati
-Înregistrarea și rezolvarea incidentelor conform SLA-urilor.
-Escalarea incidentelor, dacă este necesar, și urmărirea rezolvării acestora.
-Procesarea cererilor de suport, întrebărilor și activităților utilizatorilor.
-Oferirea de suport telefonic, prin e-mail și remote.
-Actualizarea și urmărirea ticketelor în sistem.
-Respectarea SLA-urilor și asigurarea soluționării rapide.