Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent Analist, Ploiesti, hibrid
Hybrid |
![]() |
Lucrator comercial Produse Alimentare Proaspete_METRO Ploiesti
Ploiesti, |
Analist apeluri depanaj si urgente gaz (Ploiesti)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ENGIE active.Vezi toate job-urile Analist apeluri depanaj si urgente gaz (Ploiesti) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | ENGIE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20-04-2025 |
Remote work: | On-site |
PLOIEȘTI - 1 POST
BIROU CENTRU APELURI DEPANAJ ȘI URGENȚE GAZ
DEPARTAMENT MENTENANȚĂ SPECIALIZATĂ
DISTRIGAZ SUD REȚELE
Distrigaz Sud Rețele, filială a ENGIE Romania, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.
La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.
În prezent, căutăm o persoană care să aibă experiență în activitatea de call center, pentru a se alătura în Centru Apeluri Depanaj și Urgențe Gaz, în calitate de ANALIST APELURI DEPANAJ ŞI URGENŢE GAZ .
Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.
Ce vei face:
- Vei recepționa în cel mai scurt timp, toate apelurile primite pe postul telefonic de lucru unde vei fi logat.
- Vei identifica clientul, motivul apelului și vei trata solicitarea conform procedurilor de lucru.
- Vei transmite sfaturi și măsuri de siguranță apelantului, conform tipologiei incidentului preluat și instrucțiunilor de tratare a apelurilor telefonice.
- Vei înregistra informațiile primite de la clienți în sistemele informatice (URGaz și Service Suite), conform procedurilor existente.
- Vei asigura reorientarea apelanților a căror solicitare nu face obiectul activității Biroului Centru de Apeluri Depanaj și Urgențe Gaz (informații facturi, autocitiri, acces gaz);
- Vei verifica în SAP și URgaz starea clientului pentru toate sesizările cu lipsa gaz, în cazul în care nu există mesaj de oprire programata sau accidentala.
- Activitatea se desfășoară în 3 schimburi: 07:00 – 15:00 ; 15:00 – 23:00 si 23:00-7:00 (inclusiv în weekend sau de sărbători legale).
- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Experiență în activitatea de call center sau în relația cu clienții;
- Cunoștințe operare PC;
- Bune abilitati de comunicare si relationare
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Capacitatea de a acționa autonom;
- Capacitate de lucru sub presiunea timpului.
- Cunoașterea modului de operare în sistemele informatice Service Suite, Urgaz, Mediatel, SAP;
- Experiență în domeniul gazelor naturale.
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
- Primă de vacanță.