Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Asistent(a) Executiv(a) / Office Manager

BUCURESTI,

Junior On Premise Investment Manager

BUCURESTI,

Area Sales Manager (Transilvania Area)

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare ( 145 )

Asistent Manager de Department Casierie (m/f)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Peek&Cloppenburg active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager de Department Casierie (m/f) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Peek&Cloppenburg
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 18-06-2025
    Remote work: On-site



    Peste 160 magazine, 16.000 de angajati,120 de ani de experientă: la compania internațională de modă Peek & Cloppenburg, cu sediile în Viena și Düsseldorf, valorile tradiționale de familie se îmbină perfect cu energia dinamică a industriei modei.

    Pentru noi, moda nu este doar un produs – este un limbaj comun. La noi nu ești doar un angajat – devii parte din comunitatea noastră.O comunitate de fashion în care poți să trăiesti făcând ceea ce iubești. Haideți să creăm viitorul retailului. Împreună.

     

    RESPONSABILITĂȚILE TALE
    • Conducerea eficientă a echipei împreuna cu managerul de departament
    • Gestionarea corectă a încasărilor si implementarea procedurilor zilnice
    • Suport administrativ pentru echipa de management
    • Verificarea bonurilor emise de casa de marcat şi suport la predarea mărfii
    • Prelucrarea rezervărilor, retururilor şi a reclamaţiilor
    • Colaborarea cu echipa de vânzări
    • Oferirea serviciilor noastre către clienţi


    CALITĂȚILE TALE
    • Calificare in domeniul administrativ, de preferat absolvirea uneifacultaţi de profil
    • Puternică orientare către clienţi şi servicii
    • Bună capacitate de gestionare a informaţiilor de natură numerică şi cunoştinţe de operare a casei de marcat şi a plăţilor
    • Pregătirea anterioară în comerţ sau servicii constituie un avantaj
    • Angajament, capacitate de lucru în echipă şi atitudine pozitivă
    • Cunoştinţe de limba englezăsi/sau germană


    CEEA CE OFERIM
    • Bonus pentru recomandare angajați
    • Primă de Crăciun
    • Spor de weekend
    • Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații
    • Asigurare de sănătate privată
    • Bonuri de masă
    • Zile suplimentare de concediu conform vechimii în companie
    • Dezvoltare personală și profesională
    • Planificarea individuală a carierei
    • Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală


     

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Zile libere suplimentare
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Tichete de masa