Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent(a) Executiv(a) / Office Manager
BUCURESTI, |
![]() |
Junior On Premise Investment Manager
BUCURESTI, |
![]() |
Area Sales Manager (Transilvania Area)
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 145 ) |
Asistent Manager de Department Casierie (m/f)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Peek&Cloppenburg active.Vezi toate job-urile Asistent Manager de Department Casierie (m/f) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Peek&Cloppenburg |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Peste 160 magazine, 16.000 de angajati,120 de ani de experientă: la compania internațională de modă Peek & Cloppenburg, cu sediile în Viena și Düsseldorf, valorile tradiționale de familie se îmbină perfect cu energia dinamică a industriei modei.
Pentru noi, moda nu este doar un produs – este un limbaj comun. La noi nu ești doar un angajat – devii parte din comunitatea noastră.O comunitate de fashion în care poți să trăiesti făcând ceea ce iubești. Haideți să creăm viitorul retailului. Împreună.
RESPONSABILITĂȚILE TALE
• Conducerea eficientă a echipei împreuna cu managerul de departament
• Gestionarea corectă a încasărilor si implementarea procedurilor zilnice
• Suport administrativ pentru echipa de management
• Verificarea bonurilor emise de casa de marcat şi suport la predarea mărfii
• Prelucrarea rezervărilor, retururilor şi a reclamaţiilor
• Colaborarea cu echipa de vânzări
• Oferirea serviciilor noastre către clienţi
CALITĂȚILE TALE
• Calificare in domeniul administrativ, de preferat absolvirea uneifacultaţi de profil
• Puternică orientare către clienţi şi servicii
• Bună capacitate de gestionare a informaţiilor de natură numerică şi cunoştinţe de operare a casei de marcat şi a plăţilor
• Pregătirea anterioară în comerţ sau servicii constituie un avantaj
• Angajament, capacitate de lucru în echipă şi atitudine pozitivă
• Cunoştinţe de limba englezăsi/sau germană
CEEA CE OFERIM
• Bonus pentru recomandare angajați
• Primă de Crăciun
• Spor de weekend
• Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații
• Asigurare de sănătate privată
• Bonuri de masă
• Zile suplimentare de concediu conform vechimii în companie
• Dezvoltare personală și profesională
• Planificarea individuală a carierei
• Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime de vacanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Discount produse companie /companii partenere
- Plata / compensare ore suplimentare
- Zile libere suplimentare
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Tichete de masa