Job-uri similare care te-ar putea interesa:

REFERENT ACHIZITII SI LOGISTICA

BUCURESTI,

Logistics Project Manager with German

BUCURESTI,

Referent Aprovizionare si Logistica

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare ( 43 )

Asistent Manager de Department Logistica (m/f)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Peek&Cloppenburg active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager de Department Logistica (m/f) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: Peek&Cloppenburg
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 18-06-2025
    Remote work: On-site


    Peste 160 magazine, 16.000 de angajati,120 de ani de experientă: la compania internațională de modă Peek & Cloppenburg, cu sediile în Viena și Düsseldorf, valorile tradiționale de familie se îmbină perfect cu energia dinamică a industriei modei.

    Pentru noi, moda nu este doar un produs – este un limbaj comun. La noi nu ești doar un angajat – devii parte din comunitatea noastră.O comunitate de fashion în care poți să trăiesti făcând ceea ce iubești. Haideți să creăm viitorul retailului. Împreună.


    RESPONSABILITĂȚILE TALE
    • Conducerea echipei împreună cu managerul de department
    • Coordonarea livrărilor, receptia mărfii si pregătirea acesteia pentru vânzare
    • Utilizarea corectă a sistemului propriu de gestiune a mărfii, după un training specific
    • Suport pentru departamentul de vânzare în realizarea reducerilor, cât si în procesele de transfer si reetichetare marfă, conform directivelor companiei
    • Organizarea si realizarea inventarului anual
    • Susţinerea lucrărilor de reamenajare în departament si magazin
    • Colaborarea cu echipa de vânzări

    CALITĂȚILE TALE
    • Calificare în domeniul administrativ, de preferat absolvirea unei facultaţi de profil
    • Experienţa în logistică şi/sau retail constituie un avantaj
    • Cunoştinţe bune de operare PC
    • Cunoştinţe de limba engleză şi/sau germană
    • Orientare puternică spre servicii şi simţul răspunderii
    • Manieră de lucru precisă şi ordonată
    • Implicare, seriozitate şi iniţiativă
    • Flexibilitate şi rezistenţă la stres

    CEEA CE OFERIM
    • Bonus pentru recomandare angajați
    • Primă de Crăciun
    • Spor de weekend
    • Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații
    • Asigurare de sănătate privata
    • Bonuri de masa
    • Zile suplimentare de concediu conform vechimii în companie
    • Dezvoltare personală și profesională
    • Planificarea individuală a carierei
    • Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală


     

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Tichete de masa