Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Confidential |
REFERENT ACHIZITII SI LOGISTICA
BUCURESTI, |
![]() |
Logistics Project Manager with German
BUCURESTI, |
![]() |
Referent Aprovizionare si Logistica
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 43 ) |
Asistent Manager de Department Logistica (m/f)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Peek&Cloppenburg active.Vezi toate job-urile Asistent Manager de Department Logistica (m/f) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Peek&Cloppenburg |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Peste 160 magazine, 16.000 de angajati,120 de ani de experientă: la compania internațională de modă Peek & Cloppenburg, cu sediile în Viena și Düsseldorf, valorile tradiționale de familie se îmbină perfect cu energia dinamică a industriei modei.
Pentru noi, moda nu este doar un produs – este un limbaj comun. La noi nu ești doar un angajat – devii parte din comunitatea noastră.O comunitate de fashion în care poți să trăiesti făcând ceea ce iubești. Haideți să creăm viitorul retailului. Împreună.
RESPONSABILITĂȚILE TALE
• Conducerea echipei împreună cu managerul de department
• Coordonarea livrărilor, receptia mărfii si pregătirea acesteia pentru vânzare
• Utilizarea corectă a sistemului propriu de gestiune a mărfii, după un training specific
• Suport pentru departamentul de vânzare în realizarea reducerilor, cât si în procesele de transfer si reetichetare marfă, conform directivelor companiei
• Organizarea si realizarea inventarului anual
• Susţinerea lucrărilor de reamenajare în departament si magazin
• Colaborarea cu echipa de vânzări
CALITĂȚILE TALE
• Calificare în domeniul administrativ, de preferat absolvirea unei facultaţi de profil
• Experienţa în logistică şi/sau retail constituie un avantaj
• Cunoştinţe bune de operare PC
• Cunoştinţe de limba engleză şi/sau germană
• Orientare puternică spre servicii şi simţul răspunderii
• Manieră de lucru precisă şi ordonată
• Implicare, seriozitate şi iniţiativă
• Flexibilitate şi rezistenţă la stres
CEEA CE OFERIM
• Bonus pentru recomandare angajați
• Primă de Crăciun
• Spor de weekend
• Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații
• Asigurare de sănătate privata
• Bonuri de masa
• Zile suplimentare de concediu conform vechimii în companie
• Dezvoltare personală și profesională
• Planificarea individuală a carierei
• Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Discount produse companie /companii partenere
- Plata / compensare ore suplimentare
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Teambuilding-uri / excursii
- Tichete de masa