Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Consultant vanzari Magnor
3500 - 6000 RON NET / luna
|
![]() |
Jr. Manager Vanzari Imobiliare - www.executari.com
Aplica fara CV
|
![]() |
Consultant Vanzari | Leasing Operational & Rent a car
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 202 ) |
Consilier Vanzari Energie si Servicii - Craiova - 12 luni
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ENGIE active.Vezi toate job-urile Consilier Vanzari Energie si Servicii - Craiova - 12 luni active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ENGIE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18-04-2025 |
Remote work: | On-site |
CONSILIER VÂNZĂRI ENERGIE ȘI SERVICII SERVICIUL VÂNZĂRI CRAIOVA + TG. JIU
CRAIOVA
ENGIE Romania
La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, vânzare și negociere pentru a se alătura SERVICIULUI VÂNZĂRI CRAIOVA + TG. JIU, în calitate de CONSILIER VÂNZĂRI ENERGIE ȘI SERVICII – perioadă determinată. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.
Ce vei face:
- Vei identifica solicitările clienților, îi vei consilia sau direcționa în vederea soluționării problemelor pentru care aceștia s-au prezentat, urmărind creșterea satisfacției și loialității clientilor.
- Vei rezolva solicitarile clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații facturi estimate și regularizări, alocare ajutoare încălzire, amânări de plată și eșalonări, comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont.
- Vei solicita informații serviciilor conexe și vei elabora răspunsuri verbale, telefonice și/sau scrise la solicitările si reclamațiile clienților.
- Vei asigura gestionarea eficientă a contractelor și actualizarea datelor clienților casnici și non-casnici in sistemul informatic.
- Vei opera stornarea facturilor clienților în baza contestațiilor consumului de către aceștia și vei refactura, punctual și manual, în regim de backoffice, cu aprobarea nivelului corespunzător delegarilor de competențe.
- Vei asigura consilierea clienților pentru concilierea debitelor, urmarind recuperarea debitelor restante.
- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Minimum 1 an experiență într-o poziție similară;
- Autonomie, inițiativă și implicare;
- Cunoștinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU și CRM);
- Abilități de comunicare și prezentare;
- Capacitatea de a asculta și de a rezolva problemele clienților.
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.