Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Front Desk Specialist - Policlinica Baneasa
BUCURESTI, |
![]() |
Front Desk Specialist - Academia pentru Receptii
BUCURESTI, |
![]() |
Front Desk Specialist - Policlinica Floreasca
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 14 ) |
Organizational Design Specialist - HR Planning
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Regina Maria active.Vezi toate job-urile Organizational Design Specialist - HR Planning active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Vei gestiona sistemele informatice specifice departamentului, pentru intretinerea structurilor organizationale, grilei de joburi, fiselor de post, etc.
Vei crea/ intretine in sistemul specific, elementele definitorii ale structurii organizationale: joburi, pozitii, divizii, departamente, urmand cerintele managerilor si standardele in design organizational.
Vei mentine o comunicare continua cu directorii/ managerii ce raspund de structurile alocate tie, oferindu-le atat suport in intelegerea si utilizarea fluxurilor si sistemelor, dar actionand si ca partener in diferite proiecte de reorganizare, situatii in care acestia au nevoie de input in vederea luarii deciziilor in aria structurilor pe care le gestioneaza.
Te vei implica in diferitele proiecte aferente departamentului (ex: integrarea noilor companii din perspectiva structurii organizationale si a rolurilor, reorganizari, dezvoltari ale softurilor utilizate, precum si alte proiecte cu recurenta anuala din cadrul departamentului).
Te vei asigura de respectarea si mentinerea standardelor de design organizational in aria de structura ce iti va fi alocata.
Te vei implica activ in procesul anual de bugetare si raportare, din perspectiva structurii organizationale.
Vei pregati diferite rapoarte/ analize/ organigrame.
Vei avea ocazia sa gandesti/ regandesti modul in care facem lucrurile.
Studii superioare cu diploma de licenta
Capacitate de analiza si sinteza, rabdare
Experienta in analiza datelor si abilitati excelente de comunicare, influentare si relationare cu stakeholderii. Experienta in lucrul cu modele si structuri organizationale reprezinta un avantaj
Capacitate de gandire strategica si orientare spre solutii
Experienta cu pachetul MS Office (in special utilizare buna Excel)
Initiativa si dorinta de invatare