Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Office Manager
BUCURESTI, |
![]() |
Account Manager (B2B sales, HR and Employer Branding services)
BUCURESTI, |
![]() |
Asistent manager
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 232 ) |
Office Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Recruitment Partner active.Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Recruitment Partner |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21-03-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Recruitment Partner este agenția de recrutare care te ajută să-ți găsești jobul potrivit. Suntem dedicați să facem procesul de căutare a unui loc de muncă simplu și plăcut pentru tine.
Cerinte
- Engleză la nivel conversațional
- Studii de preferat în profil real
- Abilități bune de comunicare și organizare
- Dorință de învățare și dezvoltare profesională
- Poate fi fără experiență
Responsabilitati
- Gestionarea activităților de secretariat și suport administrativ
- Depunerea declarațiilor online (NU realizarea lor)
- Organizarea și arhivarea documentelor
- Comunicarea cu furnizorii și clienții, atunci când este necesar
- Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice
- Oferirea de suport echipei de contabilitate
Alte informatii
Beneficii:
✅ Cursuri de dezvoltare profesională
✅ Feedback constant pentru creștere
✅ Program flexibil
✅ Posibilitate de avansare în cadrul companiei
Sediu: București | Lucru de la sediu | Program flexibil: 8-17, 9-18, 10-19
📩 Aplică acum sau contacteaza-ne pentru mai multe detalii la +40775240985 - Andra