Expert contabil

Angajator: BDO
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.03.2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Exceptional client service, without exception. There are many ways to answer the question “Why BDO?”

    We could tell you about our more than 1,700 offices worldwide. We could mention our comprehensive service offerings, our experience across virtually every major industry, or the wide range of clients we serve, from regional businesses to global leaders.

    But what truly sets BDO apart is our commitment to exceeding expectations on every engagement, big or small, for every client, local or multinational. It’s about more than our depth of experience or technical excellence, more than our open, communicative culture. It’s about a firm-wide dedication to delivering service to every single client that is, without exception, exceptional.

    Cerinte

    BDO Romania este una dintre cele mai cunoscute companii de consultanta din Romania, cu o experienta de peste 30 de ani pe piata. Misiunea noastra este de a sustine mediul de afaceri local, oferind nu doar consultanta, ci si solutii adaptate nevoilor reale ale companiilor.︋︌︈︍︈︂︅︋​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
    Colaborand cu BDO, vei descoperi o cultura bazata pe relatii solide, vei avea acces la resurse globale si locale si vei face parte dintr-o echipa agila si receptiva. Ne ghidam activitatea dupa un angajament ferm de a oferi solutii eficiente si servicii exceptionale clientilor nostri, in fiecare zi.

    Cerinte:
    - studii superioare finalizate in domeniul financiar-contabil;
    - acreditare CECCAR obtinuta sau in curs de obtinere;
    - experienta de minim 5 ani pe o pozitie similara;
    - cunostinte solide privind legislatia fiscala si contabila din Romania, inclusiv reglementarile specifice salarizarii;
    - abilitati avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office si a programelor de contabilitate (Pluriva constituie un avantaj);
    - atentie sporita la detalii, bune abilitati de organizare si de lucru intr-un mediu dinamic.

    Responsabilitati

    La BDO, vei avea acces la resurse valoroase si numeroase oportunitati pentru a-ti construi o cariera solida si pentru a deveni un profesionist de top. Sustinem inovatia, gandirea critica si abordarea cu incredere a oricarei provocari.
    In calitate de Expert contabil in cadrul departamentului nostru financiar intern, vei avea un rol central in supervizarea si optimizarea operatiunilor contabile ale companiei, asigurand acuratetea datelor financiare si conformitatea acestora cu legislatia in vigoare. Prin gestionarea activitatilor contabile interne si colaborarea apropiata la nivel de top management , vei contribui la eficientizarea proceselor, oferind informatii esentiale pentru deciziile de business.

    Responsabilitati:

    Expertiza contabila:
    - coordonarea, verificarea si validarea activitatilor contabile interne pentru o evidenta financiara in conformitate cu legislatia in vigoare;
    - intocmirea balantei si a bilantului;
    - intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale si anuale;
    - monitorizarea schimbarilor legislative si implementarea masurilor necesare pentru respectarea acestora;
    - analiza si gestionarea riscurilor financiar-contabile, propunand masuri pentru minimizarea acestora;
    - gestionarea si optimizarea fluxurilor financiare, inclusiv pregatirea si monitorizarea bugetelor anuale;
    - realizarea de rapoarte detaliate si furnizarea de analize relevante pentru management;
    - colaborarea cu managementul pentru dezvoltarea si implementarea unor strategii financiare aliniate obiectivelor companiei;
    - coordonarea si optimizarea proceselor economice prin colaborare cu departamentele interne;
    - reprezentarea companiei in fata autoritatilor fiscale in cadrul controalelor si inspectiilor, oferind suport si documentatie conform cerintelor.

    Salarizare:
    - intocmirea si gestionarea pontajului lunar;
    - intocmirea si procesarea statului de plata a salariilor, asigurand respectarea legislatiei muncii;
    - generarea declaratiei lunare (D112) si a notei contabile;
    - intocmirea ordinelor de plata si a documentelor justificative pentru recuperarea indemnizatiilor din FNUASS.

    Alatura-te echipei noastre si valorifica-ti cunostintele si experienta intr-un mediu profesionist, dinamic si orientat spre performanta! Impreuna, transformam provocarile in oportunitati.

    Alte informatii

    Prin aplicarea la aceasta postare de job, ii oferiti companiei BDO Romania consimtamantul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor furnizate in Curriculumul Vitae. Mentionam ca datele dumneavoastra vor fi utilizate exclusiv pentru desfasurarea procesului de recrutare si pentru posibila incheiere a unei colaborari contractuale. In cazul in care aplicatia dumneavoastra nu este selectata, BDO Romania ar putea pastra datele dumneavoastra personale pentru viitoare oportunitati de angajare pentru care ati putea fi potrivit. Toate datele dumneavoastra vor fi tratate confidential, in conformitate cu Legislatia UE 2016/679 si aveti dreptul sa ne contactati oricand la confidentialitate [at] bdo [dot] ro pentru a retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor sau pentru a corecta/modifica/sterge datele furnizate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (115)