Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Asistent Servicii Clienti
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Recrutam Asistent Servicii Clienti pentru unul din clientii nostri, un important producator de echipamente hidraulice si unul dintre cei mai mari furnizori de amortizoare la nivel mondial.
- Studii medii sau superioare finalizate;
- Experienta de minimum 2 ani intr-un departament de servicii clienti;
- Cunostinte de limba engleza la un nivel avansat ;
- Cunoasterea Pachetului Microsoft Office ;
- Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare.
Responsabilitati
- Coordonarea si intretinerea administratiei biroului;
- Comunicarea cu departamentele de Administratie, Finante si Contabilitate pentru a raspunde prompt intrebarilor clientilor;
- Oferirea de suport telefonic sau prin e-mail clientilor;
- Concentrarea pe indeplinirea asteptarilor clientilor si asigurarea calitatii serviciilor oferite;
- Oferirea de suport dupa vanzare distribuitorilor, asigurand satisfactia si fidelizarea clientilor ;
- Identificarea si aplicarea strategiilor menite sa imbunatateasca experienta clientilor;
- Traducerea buletinelor informative, editarea si furnizarea catre clienti;
- Indeplinirea sarcinilor atribuite de superiorul ierarhic.
Alte informatii
- Salariu motivant;
- Bonus anual de performanta;
- Posibilitatea unui program flexibil si hibrid;
- Contract de munca pe perioade nedeterminata.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Analist Servicii Clienti - Racordari Banat Timisoara, |
![]() | Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursala Timisoara Timisoara, |
![]() | Subscriitor Corporate Regional Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la