Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Operator Call Center
Angajator: | UNIQA Asigurari |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
UNIQA Asigurari a devenit cea mai noua membra a UNIQA Group Austria, odata cu preluarea la finele anului 2008 a companiei UNITA, prima companie cu capital privat din Romania. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale si furnizeaza servicii pentru peste 470.000 de clienti, oferind un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor si tendintele pietei.
Cerinte
Ce ne dorim de la tine:︋︀︍︇︁︃︇︅︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Sa fii prietenos, empatic, deschis la schimbare;
Sa iti placa provocarile si sa fii orientat spre rezultate;
Sa ai studii superioare (in curs sau finalizate)
Reprezinta un avantaj: sa ai experienta in domeniul asigurarilor sau in contact center/ relatii clienti.
Responsabilitati
Ce ar trebui sa faci in acest rol?
Vei prelua apelurile telefonice de la clienti si vei inregistra dosarele de dauna;
Vei oferi informatiile necesare in vederea solutionarii dosarelor de dauna;
Vei consilia clientii in legatura cu produsele de asigurare;
Vei lucra aproape de echipa de suport pentru a solutiona cazuri particulare si vei documenta in aplicatiile folosite activitatea zilnica;
Alte informatii
In UNIQA punem oamenii in centrul tuturor eforturilor noastre si incurajam diversitatea. Aceasta abordare face din UNIQA un loc pentru crestere personala si profesionala, dezvoltare si implicare. Recunoastem si promovam valoarea diferitelor perspective. Dorim ca tu sa-ti atingi potentialul in timp ce-ti dezvolti cariera cu noi.
UNIQA colectează și prelucrează date cu caracter personal în calitate de operator, în conformitate cu prevederile legale aplicabile in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Informații complete despre prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de către UNIQA se găsesc pe pagina web a companiei, la secțiunea "Cariere UNIQA".
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Discount produse companie /companii partenere
- Program de lucru flexibil
- Short Fridays
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Agent Call Center - Italiana - Bucuresti Aplica fara CV |
![]() | Operator call-center (outbound) BUCURESTI, |
![]() | Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (100) |
Raporteaza eroarea la