Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Vorbitori limba Italiana | ARAD
Aplica fara CV
|
![]() |
Angajam Stivuitorist
Aplica fara CV
|
![]() |
Angajam Electrician Automatist - Timis
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 16 ) |
Angajam cunoscator de limba italiana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Angajam cunoscator de limba italiana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19-03-2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
Order Processing Support Specialist va fi parte a unui proiect nou cu Italia, având ca principală
responsabilitate gestionarea cererilor legate de comenzile transmise. Rolul implică atât activități
de back-office, cât și interacțiuni telefonice limitate. Suportul oferit este pentru comenzile care
au fost deja plasate pe site-ul companiei.
Responsabilitati
Procesarea și gestionarea solicitărilor clienților referitoare la comenzi.
Colaborarea cu departamentele interne și funcțiile corporate pentru a asigura respectarea
termenelor de livrare.
Verificarea corectitudinii comenzilor în sistem și actualizarea statusului acestora.
Comunicarea promptă cu clienții sau echipele de vânzări în cazul unor modificări.
Supervizarea procesului de retur și rezolvarea eventualelor probleme apărute.
Oferirea de suport utilizând platforma Zendesk – ticketing.
Respectarea procedurilor interne și utilizarea sistemelor IT specifice activității.
Alte informatii
Profilul căutat:
Nu sunt necesare studii sau experiență specifică, dar constituie un avantaj experiența în
BPO, logistică, vânzări, comenzi sau dispecerat.
Persoană stabilă, serioasă, comunicativă, orientată spre rezolvarea problemelor, cu
încredere în sine.
Disponibilitate pentru învățare și adaptabilitate la procese noi.
Vârsta medie a echipei este 30 de ani, dar sunt bineveniți și tinerii serioși
Beneficii
- Bonus de performanta
- Bonus anual
- Al 13-lea salariu
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Program de lucru flexibil
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa