Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Confidential | FinStart Program- Customer Support Engineer Hybrid |
![]() | Responsabil clienti Germania (Customer Support Agent) Hybrid |
![]() | Event Operations Analyst BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (379) |
Administrator de cont /Customer Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.Vezi toate job-urile Administrator de cont /Customer Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | DGH Log& Sped |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.
Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.
Cerinte
DGH Log & Sped s-a format prin profesionalism si competenta, fiind in prezent una din cele mai importante case de expeditii si transport rutier de marfuri generale la nivel national.
Unul din factorii care contribuie la satisfactia clientilor nostri este profesionalismul cu care ii deservim. Avem o echipa operationala, capabila, dedicata si permanent informata, pentru care obiectivul principal este oferirea de servicii care garanteaza succesul. Iar succesul creat a dus la dezvoltarea noastra ca organizatie si la extinderea gamei de servicii oferite: Global Fuel System (GFS), solutii integrate de gestiune a cheltuielilor cu combustibilul pentru buna administrare a flotei auto. Global Fuel System inseamna: setari limite de combustibil, taxe de drum platite, rapoarte scoase in timp real, alerte pentru alimentarile cu combustibil. Pentru Global Fuel System crestem echipa de lucru cu un nou rol de Administrator cont / Back Office Customer Support.
Cerinte post:
- Minim studii medii finalizate, preferabil in profil economic;
- Bune abilitati de a lucra cu cifrele;
- Nivel incepator spre mediu de utilizare Excel (formatare celule, sortari, interograri, inlocuiri, subtotaluri), WOrd, Outlook;
- Atentie la detalii si minutiozitate;
- Capacitate de invatare rapida si receptivitate;
- Bune abilitati de comunicare;
- Spirit de echipa- deschidere, comunicare, cooperare;
- Caracter moral integru si simt de raspundere dezvoltat.
Responsabilitati
- Gestionarea relatiei cu furnizorii si clientii companiei, utilizarea platformelor si a fluxurilor zilnice de informatii, actualizarea in timp real a informatiilor in aplicatiile de gestiune;
- Gestionarea incheierii/redactarii contractelor;
- Administrarea conturilor clientilor in platformele online;
- Gestionarea emiterii facturilor catre clienti in baza clauzelor contractuale;
- Gestionarea receptiei facturilor furnizori in conformitate cu clauzele contractuale;
- Inregistrarea incasarilor si urmarirea soldurilor scadente in aplicatiile de gestiune;
- Intocmirea diverselor rapoarte privind activitatea operationala.
Alte informatii
Beneficii:
- Salariu aliniat pietei;
- Asigurare medicala privata;
- Tichete de masa;
- Prime si cadouri de sarbatori;
- Evenimente de echipa – teambuilding, petreceri de Craciun si aniversare;
- Acces la dezvoltare profesionala continua prin participarea la traininguri, conferinte si evenimente business relevante;
- Conditii de lucru moderne si placute (sala de mese, terase amenajate, loc de recreere).
Alte informatii:
- Locul de munca: Muntenia Business Center din zona Unirii – Pasajul Marasesti
- Programul de lucru: de luni pana vineri, in interval orar 8:00 – 17:00, cu o ora pauza de masa inclusa.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Raporteaza eroarea la