Recrutăm Customer Service Specialist pentru o fabrică de productie
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-06-2025 |
Remote work: | On-site |
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
- Minim 2 ani intr-un post similar (intr-o companie cu activitate de Productie)
- Studii superioare
- Limba engleza – minimum nivel B1
- Utilizare pachet MS OFFICE – minimum nivel mediu
- Abilitati de negociere si prezentare
- Comunicare asertiva si persuasiva
- Spirit de initiativa
- Creativitate
- Orientare spre client
- Capacitatea de organizare si planificare a timpului
- Atentie la detalii
- Viziune tehnica
- Abilitati de analiza date, inclinatie catre cifre
Responsabilitati
- Gestioneaza Portofoliul de Clienti pentru zona alocata.
- Coordoneaza comenzile de la client cu ajutorul sistemului informatic (CPMS) tinand cont de cerintele clientilor (Introduce comenzile in sistem pentru clientii alocati).
- Se asigura de corectitudinea datelor din Master Data Customer: customer rating, toleranta cantitativa de productie si livrare; modalitate si setari cost transport; pallet accounting; setare organization details (persoana DU; persoana contact); setare procent rebate; setarile fiscale care trebuie sa corespunda cu reglementarile legale. Totodata se adapteaza la toate cerintele companiei si legale din RO, privind
setarile acestor parametrii.
- Confirma catre client termenele de fabricatie si de livrare si se asigura de respectarea acestora
- Gestioneaza reclamatiile clientilor si propune solutii
- Ofera solutii de optimizare a preturilor de vanzare si a marjei comerciale
- Emite oferta comerciala catre client si furnizeaza datele necesare intocmirii contractelor cadru de colaborare pentru clientii noi.
- Mentine permanent legatura cu agentii de vanzari, proiectantii si planificarea productiei pentru executarea in bune conditii a comenzilor
- Urmareste stocurile existente si propune solutii de valorificare pentru stocurile cu termen de livrare depasit
- Urmareste organizarea transportului/ incarcarile DAP/EXW si livrarea la client,
- Monitorizeaza stadiul urgentelor clientilor si comunica cu Departamentul Logistica, ca acestea sa se incarce prioritar.
- Face comenzile de cooperare/trading goods/interplant si urmareste stadiul acestora
- Rezolva situatiile financiare ale clientilor alocati: facturi proforme, deblocari, facturi stante si cliesee, urmarire paleti, recuperarea debitelor
Alte informatii
Program: 08:00 – 16:00, lucru de la sediu (Bolintin Deal)
Buget salariu brut: incepand cu 8000 lei brut
Beneficii:
- Tichete de masa 40 lei/zi lucrata
- Abonament servicii medicale Regina Maria
- Subventie meniu: 13 lei/ zi lucrata in sediu
- Prima de Paste/ Craciun – 1000 lei Brut
- Transport asigurat de la M Pacii + prima transport
- Abonament lunar Bookster
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Customer Service Specialist
Hybrid |
![]() |
Customer Experience Specialist
Aplica fara CV
|
![]() |
Customer Service Agent
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 221 ) |