Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (98)

Manager de Proiect – Constructii Civile

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Manager de Proiect – Constructii Civile active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    • Pregatire profesionala: Studii superioare tehnice
    • Calificarea necesara: Inginer Constructii Civile / Arhitectura
    • Limbi straine: Cunostinte de limba engleza;
    • Aptitudini tehnice: Interpretează planurile de construcție și reglementările, asigurându-se că metodele și materialele sunt corecte și respectă specificațiile.
    • Aptitudini administrative: Coordonează echipa, planifică activitățile, urmărește progresul lucrărilor și se asigură că proiectele respectă termenii și bugetul. Pregătește rapoarte și asigură respectarea standardelor interne.
    • Abilități de conducere: Ghidează inginerii și șefii de șantier, stabilește priorități și coordonează echipa pentru finalizarea proiectelor. Colaborează cu echipa la planificarea proiectelor de construcție.
    • Abilități de comunicare/negociere: Negociază cu terți (proiectanți, constructori) și transmite clar sarcinile și obiectivele.

    Responsabilitati

    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:

    • Coordonarea echipei de proiectare si intregul proces de planificare in vederea aprobarii proiectului tehnic (autorizatie de constructie);
    • Participare in organizarea procesului de licitatie, prin pregatirea specificatiilor tehnice si a devizelor; trimite documentele de licitatie catre contractori diferiti, analizeaza ofertele primite, negociaza cu contractorii si face un raport final care va permite conducerii sa faca alegerea finala a contractorului;
    • Participarea in procesul de pregatire a bugetului si a cash-flow-ului proiectelor alocate;
    • Pregatirea tuturor documentelor necesare pentru redactarea contractelor;
    • Interpretarea planurilor, estimarea costurilor si a cantitatii materialelor folosite;
    • Studierea contractelor si negocierea acestora cu subcontractantii, daca este necesar;
    • Determinarea prioritatilor, supravegherea si coordonarea activitatii sefilor de santier;
    • Coordonarea managerilor de constructii si a inspectorilor in vederea finalizarii proiectului;
    • Participa la intalnirile de pe santier, urmareste respectarea bugetului pentru proiect, a calendarului si a cerintelor de calitate;
    • Stabilirea unei evidente intre variatiile dintre schitele de proiect si raportul oferit constructorilor si arhitectilor;
    • Supravegherea santierelor, a sefilor de santier si a subcontractorilor pentru a se asigura de respectarea standardelor de constructie, de calitate, si de cost, precum si de siguranta la locul de munca;
    • Monitorizarea costurilor si a documentatiei pentru licitatii;
    • Monitorizarea platilor catre subcontractori prin evaluarea etapelor de lucrari;
    • Consultarea arhitectilor, a inginerilor si a altor tehnicieni in vederea indeplinirii planurilor de proiect;
    • Observarea, inspectarea si monitorizarea lucrarilor de constructie, pentru a se asigura ca acestea progreseaza in conformitate cu specificatiile din contract;
    • Pastreaza controlul cu privire standardele de performanta ale proiectului;