Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (46)

Specialist Resurse Umane - Zona Administrativa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Neolife Medical Center active.


Vezi toate job-urile Specialist Resurse Umane - Zona Administrativa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Neolife Medical Center
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Neolife Medical Center este una dintre cele mai bine echipate clinici medicale cu profil oncologic din Romania, cu tehnici si echipamente medicale de diagnostic si tratament aduse in premiera in tara.

    Avand doua centre in Bucuresti si cate unul in Iasi, Brasov, Braila si Ramnicu Valcea, cu echipe multidisciplinare care includ specialisti si experti din toate domeniile medicale, tehnici inovative, de pionierat, pentru diagnosticul si tratamentele oncologice constituie principalele puncte forte pe care Neolife le pune la dispozitia pacientilor.
     
    10 ani in Romania, peste 200.000 de pacienti tratati, alte sute de mii de investigatii.

    O echipa performanta care creste in permanenta. Poti fi tu cel care ni se alatura!

    Cerinte

    Căutăm un candidat care:

    Are experiență în domeniul resurselor umane (ideal în zona administrativă) – minim 2 ani;
    Este foarte familiarizat(ă) cu utilizarea Excel-ului pentru gestionarea datelor și rapoartelor;
    Are abilități bune de comunicare și lucrează bine în echipă;
    Cunoaște legislația și procedurile administrative din domeniu;
    Are experiență sau este dornic(ă) să se implice activ în recrutarea de personal.

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    Gestionarea cererilor de concediu și a proceselor asociate;
    Administrarea tichetelor de masă;
    Gestionarea condicilor de prezență și evidența pontajelor lunare;
    Menținerea relației cu furnizorii de medicina muncii, SSM si SU;
    Emiterea adeverințelor pentru angajați;
    Implicarea în procesul de recrutare a personalului;
    Alte activități administrative de HR, care țin de buna desfășurare a departamentului.

    Alte informatii

    Ce îți oferim:

    Un mediu de lucru dinamic și plin de oportunități de învățare;
    Colaborare strânsă într-o echipă de profesioniști;
    Posibilitatea de a contribui activ la dezvoltarea unei echipe solide.