Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Customer Support Specialist
Angajator: | KreativeHR Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
Abilități excelente de comunicare, atât verbale dar mai ales în scris;
Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze, atat scris, cat si verbal;
Fluent în limba română, cu precădere în gramatica limbii române;
Capacitatea de a lucra fără supraveghere (abilitatea de a prioritiza, planifica, executa și de stăpânire de sine);
Atitudine pozitivă, calmă și răbdătoare, capacitatea de a lucra eficient sub presiune;
Capacitate de organizare, flexibilitate și adaptabilitate la un climat de muncă dinamic.
Responsabilitati
Asistă eficient clienții fără supraveghere, folosind simultan toate metodele de comunicare disponibile (chat, e-mail, telefon), cu scopul de a rezolva în mod proactiv orice solicitări legate de jocuri, mize, tranzacții financiare și alte produse sau servicii oferite de către companie;
Interpretează precis solicitarea clientului, prin întrebări specifice, adresate într-un mod amabil și profesionist, și de a oferi soluții rapide și corecte;
Colectează feedbackul cu privire la produsele și serviciile companiei, prin contactarea proactivă a clienților, folosind toate mijloacele de comunicare disponibile;
Oferă unui nivel ridicat de asistență atât clienților, cât și colegilor, participând activ la coeziunea echipei;
Atinge un nivel ridicat de performanță în prestarea serviciilor, prin atingerea indicilor de performanță;
Identifică și raportează defecțiunilor și întreruperile de servicii către departamentele abilitate;
Cunoaște și respectă regulile și instrucțiunile din cadrul Regulamentului Intern;
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Zile libere suplimentare
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Customer Support Specialist Aplica fara CV |
![]() | Customer Support Specialist with German: location Bucharest BUCURESTI, |
![]() | Customer Support Specialist (night shifts) Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (148) |
Raporteaza eroarea la