Customer Support Specialist

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Abilități excelente de comunicare, atât verbale dar mai ales în scris;

    Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze, atat scris, cat si verbal;

    Fluent în limba română, cu precădere în gramatica limbii române;

    Capacitatea de a lucra fără supraveghere (abilitatea de a prioritiza, planifica, executa și de stăpânire de sine);

    Atitudine pozitivă, calmă și răbdătoare, capacitatea de a lucra eficient sub presiune;

    Capacitate de organizare, flexibilitate și adaptabilitate la un climat de muncă dinamic.

    Responsabilitati

    Asistă eficient clienții fără supraveghere, folosind simultan toate metodele de comunicare disponibile (chat, e-mail, telefon), cu scopul de a rezolva în mod proactiv orice solicitări legate de jocuri, mize, tranzacții financiare și alte produse sau servicii oferite de către companie;

    Interpretează precis solicitarea clientului, prin întrebări specifice, adresate într-un mod amabil și profesionist, și de a oferi soluții rapide și corecte;

    Colectează feedbackul cu privire la produsele și serviciile companiei, prin contactarea proactivă a clienților, folosind toate mijloacele de comunicare disponibile;

    Oferă unui nivel ridicat de asistență atât clienților, cât și colegilor, participând activ la coeziunea echipei;

    Atinge un nivel ridicat de performanță în prestarea serviciilor, prin atingerea indicilor de performanță;

    Identifică și raportează defecțiunilor și întreruperile de servicii către departamentele abilitate;

    Cunoaște și respectă regulile și instrucțiunile din cadrul Regulamentului Intern;

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (148)