Operator Facturare
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.02.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Cerinte
• Experiență de peste 2 ani pe un rol similar.
• Cunoștințe în programul Senior ERP (constituie avantaj).
• Abilități de adaptare și învățare rapidă.
• Capacitate de organizare și prioritizare a activităților.
• Atenție la detalii, spirit de observație, dinamism.
Responsabilitati
• Preluarea comenzilor și introducerea acestora în sistem.
• Avizare și facturare.
• Încărcarea facturilor în platformele Doc Process și Tecnet.
• Verificarea statusului facturilor la plată.
• Colaborare directă cu echipele interne pentru asigurarea suportului necesar.
Alte informatii
Beneficii:
• Salariu 4500 de lei net.
• Tichete de masă 40 lei/zi.
• Asigurare medicală la Regina Maria.
• Prime de Paște și Crăciun.
• Transport asigurat de la stația de metrou Păcii (biroul este situat în Dragomirești-Deal).
Program: Luni – Vineri, 08:00 - 16:00.
Aplică acum și hai să discutăm despre cum poți face parte din echipa noastră!
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Program de lucru flexibil
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | |
![]() | Operator Productie - Industrie Alimentara Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la