Patient Advisor (Contact Center domeniu medical)
Angajator: | Enayati Medical City |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.02.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Enayati Medical City este primul ecosistem medical din Romania, bazat pe inovatie, empatie si parteneri medicali de elita. Un complex ce ridica standardele actuale prin integrarea armonioasa a doua spitale, unul operat de Grupul Memorial Healthcare si Enayati Hospital, impreuna cu un centru rezidential premium pentru seniori, Enayati Home, si o policlinica cu peste 60 de cabinete.
Enayati Medical City se bazeaza pe parteneri medicali de elita pentru a oferi servicii medicale de top, dar mai ales pe oamenii care fac parte din acest ecosistem medical. Situat in nordul Bucurestiului pe strada Gh. Ionescu Sisesti nr. 8A, orasul medical este fondat de Dr. Wargha Enayati – fondatorul primei retele medicale private din Romania si al abonamentelor medicale
Cerinte
• Studii medii sau superioare finalizate;
• Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj;
• Cunoaştere de bază a noţiunilor medicale reprezintă un avantaj;
• Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;
• Persoană empatică, răbdătoare și orientată către nevoile pacientului;
• Flexibilitate şi atenţie distributivă;
• Capacitatea de a gestiona situații dificile cu diplomație și calm;
• Cunoștințe de utilizare a computerului și a aplicațiilor de tip CRM sau sisteme de programare;
• Limba engleză – nivel avansat.
Responsabilitati
• Preluarea apelurilor telefonice din partea pacienților;
• Oferirea de informaţii corecte şi complete pacienților despre serviciile medicale, precum și promovarea serviciilor clinicii;
• Stabilirea de programări/reprogramări/anulări, în funcție de nevoile pacienților și de dinamica activității zilnice din clinică;
• Gestionarea cu promptitudine și profesionalism a solicitărilor venite prin e-mail din partea pacienților;
• Identificarea nevoilor medicale şi ghidarea pacienţilor către soluţia medicală potrivită;
• Ghidarea pacienților în accesarea serviciilor medicale din portofoliul clinicii, ajutându-i să înțeleagă opțiunile de programare și pașii necesari;
• Gestionarea cu profesionalism și empatie a preocupărilor pacienților, soluționând eventualale sesizări și escaladând cazurile complexe, dacă este necesar;
• Recuperarea apelurilor pierdute conform SLA-ului stabilit intern, pentru a ne asigura că solicitările pacienților primesc un răspuns prompt și toate nevoile lor sunt îndeplinite;
• Colaborarea cu alte departamente interne, pentru a soluționa eventualele solicitări ale pacienților într-un mod eficient;
• Obţinerea de feedback telefonic din partea pacienților legat de experienţa lor în cadrul clinicii.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Coordonator receptie centrul medical Aplica fara CV |
![]() | Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV |
![]() | Contact Center Associate - Dutch (plus English) - Hybrid Hybrid |
Vezi job-uri similare (112) |
Raporteaza eroarea la