HR Admin

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.02.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Diplomă de inspector resurse umane sau studii finalizate in HR;
    - Experiență dovedită de minimum 1 an ca HR Admin;
    - Cunoștințe PC (în special aplicațiile MS Office);
    - Cunoștințe solide privind legislația muncii;
    - Abilități excelente de organizare, cu capacitatea de a prioritiza proiectele importante;
    - Abilități de comunicare prin telefon, e-mail și în persoană;
    - O abordare prietenoasă.

    Responsabilitati

    - Organizarea și menținerea dosarelor de personal;
    - Actualizarea bazelor de date interne;
    - Crearea documentelor de angajare (contract de muncă, acte adiționale, verifică ︁toate documentele necesare pentru dosarul de personal);
    - Actualizarea Revisal în conformitate cu termenii legali;
    - Crearea tuturor documentelor la încetarea raporturilor de muncă conform legii;
    - Revizuirea politicilor companiei;
    - Crearea și actualizarea rapoartelor periodice privind resursele umane;
    - Răspunde la întrebările angajaților cu privire la aspectele legate de resurse umane;
    - Gestionarea controlului medical (angajare&periodic) si protectia muncii pentru angajații desemnați.

    Alte informatii

    Ce iti vom oferi pe langa salariul de baza:
    - Tichete de masă;
    - Bonusuri de Crăciun și de Paște;
    - Abonament medical la Regina Maria;
    - Contract perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (40)