Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

Vezi job-uri similare (28)

Reprezentant serviciu clienți

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VON Consulting SRL active.


Vezi toate job-urile Reprezentant serviciu clienți active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: VON Consulting SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2024
    Remote work: Remote

    Scurta descriere a companiei

    VON Consulting is an HR Consultancy company, providing solutions and services in the following areas: recruitment and executive search, personnel leasing, payroll, administration and training.

    Cerinte

    ● Licență în Administrarea Afacerilor, Marketing, Comunicare sau în domeniu similar.
    ● Cunoaștere excelentă a limbii engleze și germane (ar fi un avantaj), comunicare eficientă cu clienții de pe diferite piețe.
    ● Experiență dovedită într-un rol orientat către clienți, de preferință în comerțul electronic sau într-o industrie conexă.
    ● Abilități puternice de comunicare și interpersonale.
    ● Atitudine pozitivă și proactivă, cu capacitatea de a inspira încredere clienților.
    ● Mentalitate analitică cu capacitatea de a genera și interpreta rapoarte.
    ● Familiarizare cu software-ul CRM și alte instrumente de asistență pentru clienți.
    ● Experiența în operațiuni cu piese de schimb și logistică constituie un avantaj.

    Responsabilitati


    Interacțiunea cu clienții:
    ● Răspundeți prompt și profesional la întrebările clienților prin e-mail, chat și rețele sociale.
    ● Rezolvați problemele legate de comenzi, expedieri, returnări și rambursări în timp ce mențineți un nivel ridicat de încredere a clienților.
    ● Anticipați nevoile clienților și contactați în mod proactiv pentru a oferi asistență sau informații.

    Interacțiuni publice:
    ● Gestionați canalele de comunicare destinate publicului, răspunzând la recenzii, comentarii și interacționați cu comunitatea.
    ● Cultivați o prezență online pozitivă și contribuiți la dezvoltarea de conținut care îmbunătățește imaginea companiei.

    Raportare:
    ● Monitorizați și analizați interacțiunile cu clienții, creând rapoarte pentru indicatori de performanță legați de satisfacția și suportul clienților
    ● Furnizați update-uri regulate echipei de management cu privire la feedback-ul și informațiile clienților.

    Colaborare în echipă
    ● Lucrați îndeaproape cu echipele de marketing, vânzări și operațiuni pentru a se dezvolta campanii și strategii care sporesc succesul clienților.
    ● Oferiți feedback practic echipei de produs pentru a îmbunătăți ofertele pe baza informațiilor despre clienți.

    Operațiuni cu piese de schimb:
    ● Coordonați și gestionați comenzile de piese de schimb, asigurând livrarea la timp si adresarea întrebărilor clienților.
    ● Colaborați cu echipa de logistică pentru a optimiza nivelul stocurilor de piese de schimb.

    Alte informatii

    Beneficii:

    ● Salariu competitiv și pachet de beneficii (tichete de masă si asigurare medicală privată)
    ● Mediu de învățare, suport.
    ● Un mediu de lucru internațional dinamic si profesionist cu multiple oportunități de dezvoltare
    ● Echipament de lucru: MacBook Pro și Iphone dacă este necesar