Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant Servicii Clienti cu limba Franceza - Bucuresti Aplica fara CV | |
Reprezentant servicii clienti business- Calea Victoriei BUCURESTI, | |
Reprezentant Vânzări Call Center - Proiect în limba română Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (28) |
Reprezentant serviciu clienți
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VON Consulting SRL active.Vezi toate job-urile Reprezentant serviciu clienți active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | VON Consulting SRL |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.12.2024 |
Remote work: | Remote |
Scurta descriere a companiei
VON Consulting is an HR Consultancy company, providing solutions and services in the following areas: recruitment and executive search, personnel leasing, payroll, administration and training.
Cerinte
● Licență în Administrarea Afacerilor, Marketing, Comunicare sau în domeniu similar.
● Cunoaștere excelentă a limbii engleze și germane (ar fi un avantaj), comunicare eficientă cu clienții de pe diferite piețe.
● Experiență dovedită într-un rol orientat către clienți, de preferință în comerțul electronic sau într-o industrie conexă.
● Abilități puternice de comunicare și interpersonale.
● Atitudine pozitivă și proactivă, cu capacitatea de a inspira încredere clienților.
● Mentalitate analitică cu capacitatea de a genera și interpreta rapoarte.
● Familiarizare cu software-ul CRM și alte instrumente de asistență pentru clienți.
● Experiența în operațiuni cu piese de schimb și logistică constituie un avantaj.
Responsabilitati
Interacțiunea cu clienții:
● Răspundeți prompt și profesional la întrebările clienților prin e-mail, chat și rețele sociale.
● Rezolvați problemele legate de comenzi, expedieri, returnări și rambursări în timp ce mențineți un nivel ridicat de încredere a clienților.
● Anticipați nevoile clienților și contactați în mod proactiv pentru a oferi asistență sau informații.
Interacțiuni publice:
● Gestionați canalele de comunicare destinate publicului, răspunzând la recenzii, comentarii și interacționați cu comunitatea.
● Cultivați o prezență online pozitivă și contribuiți la dezvoltarea de conținut care îmbunătățește imaginea companiei.
Raportare:
● Monitorizați și analizați interacțiunile cu clienții, creând rapoarte pentru indicatori de performanță legați de satisfacția și suportul clienților
● Furnizați update-uri regulate echipei de management cu privire la feedback-ul și informațiile clienților.
Colaborare în echipă
● Lucrați îndeaproape cu echipele de marketing, vânzări și operațiuni pentru a se dezvolta campanii și strategii care sporesc succesul clienților.
● Oferiți feedback practic echipei de produs pentru a îmbunătăți ofertele pe baza informațiilor despre clienți.
Operațiuni cu piese de schimb:
● Coordonați și gestionați comenzile de piese de schimb, asigurând livrarea la timp si adresarea întrebărilor clienților.
● Colaborați cu echipa de logistică pentru a optimiza nivelul stocurilor de piese de schimb.
Alte informatii
Beneficii:
● Salariu competitiv și pachet de beneficii (tichete de masă si asigurare medicală privată)
● Mediu de învățare, suport.
● Un mediu de lucru internațional dinamic si profesionist cu multiple oportunități de dezvoltare
● Echipament de lucru: MacBook Pro și Iphone dacă este necesar
Raporteaza eroarea la