Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Timisoara,

Aplica fara CV
Timisoara,

Asistent Manager - Iulius Town Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager - Iulius Town Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.01.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte


    • Studii superioare finalizate;
    • Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
    • Operare MS Office (Word, Excel);
    • Prezență fizică plăcută și discurs profesional;
    • Capacitate de organizare și prioritizare;
    • Inițiativă și atitudine pozitivă;
    • Flexibilitate, discreție și loialitate.

    Responsabilitati


    • Corespondența cu partenerii de afaceri ai companiei;
    • Administrarea documentației;
    • Organizarea și asigurarea fluxului informațional;
    • Asigurarea protocolului pentru clienții, colaboratorii și furnizorii companiei;
    • Programarea întâlnirilor între reprezentanții clienților și Managerul General;
    • Preluarea diverselor solicitări de la reprezentanții operatorilor din centrul comercial și relația cu Managerul General.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
    • Salariu fix + bonusuri și prime;
    • Tichete de masă (30lei/zi), asigurare de sănătate, card de parcare și card partener de reduceri.