Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Arhivar Timisoara, | |
Office Assistant with Italian - part-time - Crowe Aplica fara CV |
Asistent Manager - Iulius Town Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Iulius active.Vezi toate job-urile Asistent Manager - Iulius Town Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.01.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
• Studii superioare finalizate;
• Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
• Operare MS Office (Word, Excel);
• Prezență fizică plăcută și discurs profesional;
• Capacitate de organizare și prioritizare;
• Inițiativă și atitudine pozitivă;
• Flexibilitate, discreție și loialitate.
Responsabilitati
• Corespondența cu partenerii de afaceri ai companiei;
• Administrarea documentației;
• Organizarea și asigurarea fluxului informațional;
• Asigurarea protocolului pentru clienții, colaboratorii și furnizorii companiei;
• Programarea întâlnirilor între reprezentanții clienților și Managerul General;
• Preluarea diverselor solicitări de la reprezentanții operatorilor din centrul comercial și relația cu Managerul General.
Alte informatii
Beneficii:
• Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
• Salariu fix + bonusuri și prime;
• Tichete de masă (30lei/zi), asigurare de sănătate, card de parcare și card partener de reduceri.
Raporteaza eroarea la