Inginer service echipamente de tipar offset

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerințe:

    Absolvent de studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică sau a unei facultăți cu profil similar)
    Bune abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor de natură tehnică
    Experiență anterioară în repararea echipamentelor de tipar offset sau similare minim 3 ani
    Bună înțelegere a procesului tehnologic tipografic, funcționarea echipamentelor tipografice, rolul și modul de funcționare a diferitelor subansambluri
    Bună înțelegere a sistemelor mecanice, electronice și a automatizărilor echipamentelor de tipar
    Limba engleză nivel mediu/avansat (terminologie tehnică)
    Cunoștințe operare PC
    Permis conducere categoria B
    Disponibilitate pentru deplasări frecvente la clienți și la cursuri de specializare (în țară și în străinătate)
    Capacitatea de a asimila cunoștințe noi
    Persoană organizată cu foarte bune abilități de comunicare
    Spirit de echipă, dinamic, tehnic, optimist, orientat către client
    Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    Identificarea și diagnosticarea defecțiunilor de natură tehnică a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare și aplicarea soluțiilor corespunzătoare pentru remedierea acestora, într-un mod rapid și eficient, pentru minimizarea timpilor de staționare și repunerea acestora în parametrii normali de funcționare, în condiții de siguranță
    Efectuarea reparațiilor și înlocuirea pieselor defecte sau uzate în conformitate cu instrucțiunile de service și a standardelor de calitate stabilite de către producător și/sau specificațiilor din planul de întreținere al utilajelor
    Efectuarea mentenanței preventive și corective a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare, pentru a asigura funcționarea corectă a acestora
    Testarea și verificarea funcționalității utilajelor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate și siguranță
    Urmărirea respectării procedurilor de mentenanță și bune practici pentru echipamentele aflate în portofoliu
    Acordarea de asistență tehnică clienților, atât prin telefon (remote) cât și prin deplasarea la sediul acestora (on-site)
    Participarea activă la instalarea, mutarea și demontarea echipamentelor tipografice și a instalațiilor auxiliare
    Colaborarea cu echipa tehnică pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor
    Participarea la training-uri de specializare
    Asigurarea de training-uri remote și on-site pentru reprezentanții (operatorii) clienților și acordarea de suport pentru a îmbunătăți utilizarea echipamentelor
    Întocmirea de rapoarte de activitate precum și înregistrarea în sistemul informatic a datelor referitoare la intervențiile tehnice efectuate

    Alte informatii

    Beneficii:

    Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii solide, dinamice, lider național în domeniul său de activitate
    Mediu de lucru prietenos, colaborativ, propice inovării și dezvoltării profesionale
    Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată
    Pachet salarial atractiv, corelat cu studiile, certificările deținute și experiența acumulată
    Tichete de masă în valoare de 40 lei / zi lucrată
    Primă de Paște și de Crăciun
    Diverse prime acordate cu ocazia unor evenimente speciale din viața angajatului
    Bonusuri de performanță la final de an
    Abonament la clinică medicală privată
    Instrumente de lucru:

    Autoturism de serviciu, laptop, telefon, scule, echipament de protecție
    Cazare și diurnă pentru deplasări


    Program de lucru de luni până vineri în intervalul 09:00 – 17:30
    Evaluare anuală a activității și performanțelor individuale

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (152)